Friday, 14 November 2014

Toink toinkk Tora Datang Lagiii


Yeayyyy!!! Yeaayyyyyy!! Dah boleh berblog semula (lompat bintang) walaupon bukan dengan laptop baru yang diidam2kan. Never mind~ mana yang ada jela. Ini pon tak tau sampai bila. So kesempatan yang ada ni perlulah digunakan sebaiknya. Aicehhh ini semua poyo !! >.<

Adakah tuan2 hamba masih mengingati beta? (bajet2~)

Nota Kaki : Terfikir nak buat satu giveaway la untuk kumpulkan kawan2 blogger saia. Nak ke?? Ermmm, Cari ilham kejap~ ehh uolls la tolong bagi idea boleh ? Carikan tajuk GA yang bersesuaian, mana yang terpilih saguhati akan diberikan. Komen kat bawah jer okeyh. Takyah beriya sangat. Cepat cepattt


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

2 komen jejari cumil:

wina1979 said...

Hai jiran. Selamat timbul kembali.
Kak Wina cadangkan nama 'GA Bila Jejari Bercherita Timbul Kembali'. Hehe. Teringat nama segmen Iqa mesti unik.

-wina1979-

QasehnyaRania said...

selamat kembali
hihi
selamat tahun baru juga