Sunday, 9 September 2012

Thank You Garnier


Hari nie baru rasa bersemangat sikit nak update blog. Kalau tak tu sibuk memanjang sampaikan blog nie memang diabaikan terus. hehe, cuti-cuti hujung minggu nie kalau duduk rumah baru lar terhegeh-hegeh nak tanya khabar blog kan.. ehh! ^__+

Bila takde keje, duduk pulak sorang2 dalam bilik.. ape lagi,, iqa memang suka bukak almari baju, laci2 almari solek, bukan buat ape pun. Dok mengemas, buang harta karun yang dah tak guna lagi. Sambil2 tu dok cuba baju2 yang ada dalam almari. Tiba-tiba terjumpa pulak hadiah yang Garnier bagi ritu. Nak tengok apa yang iqa dapat?? >.<

Tadaa !! 

Mula-mula dapat parcel dari posmen ritu terkejut jugak sebab tak memasal Garnier nak bagi hadiah nie kan.. bila masa pulak iqa masuk cabutan bertuah ? hihi, bila baca surat dia sekali baru lar ingat rupa-rupanya iqa ada mendaftar dalam program " Sinar Cahayaku ". Alarr, program yang kita jadi kakak angkat pada anak-anak yatim tu. Rupa-rupanya peserta 200 terawal akan dapat hadiah gini. Thank u~ thank u~~ ^__^


Iqa masuk program nie pun sebab berminat nak jadi kakak angkat pada anak-anak yatim nie. Teringin nak ada adik perempuan. eheeee~ So pada wanita-wanita Malaysia yang teringin nak jadi "kakak angkat" boleh klik > Garnier < untuk keterangan lanjut. Atau > SINI < untuk info program Sinar Cahayaku. Bersama kita meluangkan masa dan berkongsi pengetahuan dengan adik-adik yang kurang bernasib baik nie dalam menempuh alam gadis mereka. 

"Take Care"  ^_^


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

8 komen jejari cumil:

hnahdy said...

1 set lagi tu..

eza miza said...

suka pakai deodorant garnier..heheh

IntaNBerliaN said...

bagusnya garnier.. siap bg hadiah lagi :-)

Fahz said...

Murninya niat adik...:)

Mieya Atiera said...

Wah, bestnye dpt produk garnier. Siap satu set pulak tu. Jelesnyaa

Hanif Idrus said...

Bestnya......dapat free gift.

Mira Adzlia said...

syioknye dpt 1 set garnier free...huhu

Hanif Idrus said...

dah buat entri macam mana nak letak Google +..
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/09/bagaimana-mendaftar-google-plus.html