Wednesday, 22 February 2012

Wordless Wednesday #8 - Buat Bintang



Kata Jari : Dah lame tak buat bintang-bintang niey.. hewhew =)


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

13 komen jejari cumil:

Asyikin said...

yela, lama jugak tak wat bintang tu, rasanya dah lupe sikit dah. Hihihi

Syahidah Daud said...

comeyyy :D

LydSunshine said...

Hehuuu... Akak baru je bagi kertas buat bintang ni kat member akak. Dia nak buat bintang untuk encourage anak2 dia supaya rajin. Sape rajin dpt 1 bintang. Sape byk bintang akan dapat reward.

miyra nur eiya said...

dari zaman sekolah rendah tringin nak blaja buat bintang2 nih ..

ajar boleh? :P

Nath said...

twinkle twinkle little stars

EmpayarUtama said...

Selalu nampak bintang kat buku sekolah budak. Cikgu sekarang pandai, pakai cop je satu bintang ke, dua bintang ke, tiga bintang ke, ishhh

IntaNBerliaN said...

zaman sekolah dulu pandai buat.. skrg dh lupa..hihii

Miss Purple Ungu said...

susah x nak buat bintang ni..
rasa nak blaja aje huhu

MaYa MustWany said...

mas sampai la ni xtror..adik mas thu..kejap je dh penuh 1 balang.hahah

Mummy Adriana said...

buat bintang zaman dulu2...;) weeee ingt time2 skola skema2,kehkehkeh :)

Zahirah Dzulkifli said...

Wah, zaman budak-budak dulu rajinlah. Beli kertas bagai. Then, buat. Hoho

AmirFX said...

Rajinnyerrr... :D

ieyza afieyna said...

dulu tyme sekolah suka wt bintang ni.. ;)