Wednesday, 8 February 2012

Terlepas Tengok Vanilla Coklat


-google-

Nampak tak gambar tu. Alololo.. comel! Sedia maklum, sudah ber'spotlight' lagi nak bawak lampu suluh. Baca tajuk pun boleh tau kan? Dah TERLEPAS!! uwaaaaaa! dari minggu lepas lagi aku dok tunggu episod kali nie. Lastly bila sampai masa tak dapat tengok pulak disebabkan ada urusan kat luar.

Punya lar rushing nak balik tadi.. tetap tertinggal 40 minit pertama cerita tu. Hurmm.. redha jela. Dapat tengok saki baki pun kira oke. =.=' Act, aku memang tunggu episod kali nie! Yela, dorang dah berbaik. So shuweettt! Nak tengok yang tu lar. Tak sabar nak download episod 8 kat Hafiz esok. weeeee :D


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

7 komen jejari cumil:

EZAD AMIR said...

hahah..kesian nya

nur_za said...

hehe
nur dpt tengok..jgn jeles..ngee

Khuzrin Kamarudin said...

pergh!! Biar betol?

LaLa mhdnor said...

download kat mana? please give me the link, teringin giler nak tgk :(

era kecik said...

waaa... ruginyerr.. >_______<

:: semalam, memang best citer.. dia hehe.. tapi, teringin lak nak nengok diorang gaduh.. haha =P

eeiyss said...

hehe..cepat2 donlod

MaYa MustWany said...

hihihi mmg sweet lor..mmg rugi.kikiki
follow up balik kat u-tube