Thursday, 16 February 2012

Spontaneous Thursday #7 - Susah Sangat Ker Nak Menghargai?




♥ Belajar lar menghargai perasaan orang lain ♥


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

14 komen jejari cumil:

Fendy said...

memg susah kalau org xpandai menghargai...

Nath said...

tapi cinta memang tidak diminta balas, kalau mesti dibalas macam business saja ini >.<

nazirah said...

yup.. hargai itu pun dah bermakna ;)

CIK MAY said...

jiwangnyer!..hehe

eeiyss said...

maka kembali kepada PEMILIK CINTA HAKIKI iaitu ALLAH... cintai DIA, pasti berbaloi2 balasanNYA... insyaALLAH~ hehe

IntaNBerliaN said...

betoi tu iqa.. kita mmg patut hargai kehadiran seseorg tu dlm idup kita..

IntaNBerliaN said...

betoi tu iqa.. kita mmg patut hargai kehadiran seseorg tu dlm idup kita..

shida'R said...

ssh nk cr yg sempurna apatah lg yg blh mghargai antra satu sma lain ..huhuhu..

Ct Mawa said...

huhu..betul 2..kadang2 diri sendiri pun buat salah

kyoshi_sousuke said...

sedih nya kalo seseorg tu tggalkan kita..

♥Mis Azielynie ♥ said...

menghargai adalah sesuatu yang paling sukar untuk setiap insan yang tak tahu apa itu erti cinta.. :)

Hanif said...

Itu lah liku2 percintaan..apabila kita mencintai seseorang terlalu mendalam pasti segala yang dilakukannya tidak mencukupi untuk diri kita..
Itu aku baca dari buku lerr...kekekeke.

Zahirah Dzulkifli said...

Dan belajarlah untuk memahami orang lain. Hehe

naiemah_ramli said...

btol tu iqa.. :) mnghargai cinta pon sdah cukup kan ^_^