Saturday, 4 February 2012

Munge-Munge Diawal Februari

Apa benar aku sedang jatuh cinta... serasa hati ini berbunga-bunga... mungkin ini pertama dalam hidupku... ku tak bisa tidur seminggu...
Aku sedang jatuh cinta...serasa indah rasanya hidup ini..ku tau ku sedang jatuh cinta...

Orang dah kata, jangan benci sangat kat seseorang. Nanti TERkawin, TERjatuh cinta dengan orang yang kita benci tu,,, baru tau. Sekarang dah jatuh cinta. Ada betulnya tak? HahHah.. punya lar benci, gaduh bagai nak rak! Last-last kena kawin berdua. Bila dah kawin TERjatuh cinta pulak. 

Tapi masing-masing masih pendamkan dalam hati. Mungkin tak sedar lagi.. takpe-takpe. Kita tunggu jek nanti. uhuhuhu.. shukewnyer^.^ Tak sabar nak tunggu minggu depan. heeee :D

-google it-

Oitt! oittt! korang tengok tak cite nie? Vanilla coklat. Bukan Choclover yer. Itu haku. muahahaha.. terasa nak golek-golek nyanyi lagu Akim pulak sambil makan eskrem.
Mungkin inikah yang dinamakan cinta... hati gembira rasa bila kau kata cinta... lalalalala~

Kata Jari : Aku pulak yang munge-munge tengok cite nie. Feeling beb! =.=


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

3 komen jejari cumil:

naiemah_ramli said...

wahhh..iqa TERjatuh cinta ke? hihihi ^__^


*hensem hero dia kan..hakhakhak..erkk.best kan cerita ni..tp naiemah jarang tgk tv..tgk2 gtu je

emy|farid said...

alolo
tengah feeling ye. hehe
bunga2 cinta la tu

zareliqa afiqa said...

@ naiemah : A'ah kan.Hero ngan heroin dia sama padan :)

@ emyfarid : hehe~ layan jiwang sat :p