Friday, 10 February 2012

I'm Not In The Mood


Ada macam tajuk lagu tak? ngeee.. g lar cari kalau jumpa lagu tuh. Daahh.. tak payah carik. *memang ada* Macam yang aku cakap semalam bloglist aku da diubah SEDIKIT. Ada penambahan pada blogger peramah tu. Alar, tambah 4 orang jek pon. Sila lar tengok sape yang ada.. huhu, mereka nie memang rajin datang sini tau. >.<

Itu jela buat masa nie. Lagipun aku memang tengah takde mood skunk. Mencikkk! mencikk! Sakit hati weyh. Dah lar tak sihat. =.= Aku nak g bertapa dalam gua! Sape nak ikut?? grrr >< Aku akan kembali bila kesihatan mengizinkan yer. Take care semua!

google

Kata Jari : Mengharap pelangi.... =__+


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

12 komen jejari cumil:

Joejitakash The Cartoon Geek said...

http://joejitakash.blogspot.com

nak kartun? lawat blog saya! tq!

Hanif said...

Baik-baik bertapa!!!heehhehe

shiema sufian said...

Jangan benci benci. redhakan semuanya, then it will be fine (:

Zahirah Dzulkifli said...

Get well soon sayang :)

Koding said...

Mahmood always have a mood...

naiemah_ramli said...

harap2 balik dri bertapa ok la kan :) hihi..hati2 tau iqa ^_^

*eh..ada kita..hikhik.. TQ iqa :)

Ezad Skytech said...

semoga semuanya baik2 je ye..:D

aRa ❤ aFiq™ said...

get well soon dear..

eh blog ara xde ka ? :D

LaLa mhdnor said...

nak ikut pi bertapa :D

sue perbs.. said...

hehe.. untung la dpt msuk bloglist peramah tu kan

era kecik said...

sakit ati..? kenapa lak kak ^^

:: tak nak kawen.. hehe XD

IntaNBerliaN said...

biasalh tu... kdg2 kita mmg betoi2 xda mood kn..