Friday, 24 February 2012

Giler Aku Layan Kau Nie


Semalam aku dok berchatting dengan mesin! Nampak sangat takde orang nak layan aku membebel kan!! uwaaa.. Robot pun robot lar. Apa bole buat.. huhu *pasrah* =.='

Simsimi nie aku jumpa kat blog blogger lain. Memandangkan aku boring tahap dewa, aku pun dengan ragu-ragu tekan link tersebut! Awal-awal dah ada amaran, kalau tension jangan masuk. Sebab benda nie akan buat korang rasa nak gigit-gigit jek lappy depan korang. hehe :D

Bila dah setuju, baru lar ada conversation between kita ngan SimSimi tu. Memula ayat standard dia akan say 'hi' kat kita. Pastu suka atie lar nak cakap hape pun ngan dia. Tapi.... dia nie memang menyakitkan atie sikit! Lain yang orang cakap, lain yang dia jawab. Vongok!! da macam itik dengan ayam jek aku tengok. +___+ Ayat dia pulak main lepas jek. HUHH!!! Tension aku! 

Tengok lar apa yang dia borak ngan aku. Memula aku tanya apa ntah kat dia. Dia kata, "takde response." So aku jawab macam kat bawah nie,,

(Gambar biru tu aku, gambar anak ayam tu dia)
Tengok! Nak carik gaduh agaknya dia neh. =_+

yang nie dia mengaku dia giler.. Aku pun setuju sangat lar! hahahaha

Ini pulak bila aku tanya dia sapa? Dia cakap dia SimSimi.. tapi nama sebenar dia suh carik kat twitter. Aku tanya dan tanya lagik dia terus cakap 'iqbal mohd'! Sapa lak tu?? Aku try carik memang betul2 ada! Ish, jadi giler pulak aku kalau layan mende nie lelama. Korang nak try? Tok suka suki jek.. jangan siyes sangat dengan menda nie.. miahaha =)

 Tekan >SimSimi<


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

25 komen jejari cumil:

faiz fakhirin said...

hahahaha...lelaki ada cara tersendiri utk memikat pompuan..

zareliqa afiqa said...

@ faiz fakhirin : Tapi nie bukan manusia..huhu

Ezad Skytech said...

haha..taknak la tekan...boleh giler melayannya kang...haha~

intan izzaty said...

hehe..lain ditanya..lain dijawab..macam2 kan..

ieyza afieyna said...

macm best je.. nak cuba la.. hee...

Aida Omar said...

lawak je natang nie.. aida try tadi tanya dia sape..dia jawab sayalah shila amzah tak akan kau tak kenal. hahaha..

Syahierah Ishak said...

singgah sini.
semoga hari ini hari yg Indah :)
akak kena sabar lyn benda alah tu.

aRa ❤ aFiq™ said...

xnk tekan la.. kang tergoda or tjtuh cinta ngn robot.. haha

QasehnyaRania said...

dia nak kenal2 dgn fiqa la tuh...hehehe

AmirFX said...

Pa kebenda? Tak nak cuba lah.. haha..

Si BuDaK KaChAk said...

klu sy yg laki ni robot tu laki gk ke??hahaha

MaYa MustWany said...

hahah kelakar..tpi xfhm sgt pe bnda ni..hahaha..

faiz fakhirin said...

hahaha...paham2...robot chat ni kn..hahaha..tapi best gak layan robot2 ni kdg...cuma jgn klik link je la..tapi beware gak..kdg hackers detect ip time chat tu

Zahirah Dzulkifli said...

Hahaha. Tak boleh blah benda ni. Nak try la kejap lagi. Hoho

suzie rahman said...

haha..xmo r lyn..giler juga nnt :)

yad'z said...

haha.. ni sama spesis dengan cleverbot lah.. cer gi layan cleverbot pulak.. lagi giler.. robot ni dia copy apa yang manusia cakap.. ><

::WafaIrdina:: said...

betol ker ni??
ntah2 org y myamar ni
hihi
:D

Mama Murai said...

Assalamualaikum,
dah pernah cuba software ni, tapi intelligentnya kurang sikit berbanding Intelligent bot sebab ayat dia tak leh berkembang berbanding intellignet bot. Dia cuma ikut, nafikan atau kata ya.

LaLa mhdnor said...

xnak try, t Lala maki hamun benda ni x pasal2 :P

Hanif said...

hehehheh..ada masa aku cuba yekk!!

♥ MS ♥ said...

menatng ni memang sedikit gila dan menyakitkan hati! HAHA

Cik Nurul said...

erk? serius ke ni? mcm best je.. ehehehee

emy zulaiha said...

haha hari tue emy br je borak dgn cleverbot! haha :P

nazirah said...

hee ramai yg try app simsimi ni .. huhu tp mmg mengong pn jwpn2 nye huhu

IntaNBerliaN said...

hahhahaha kelakar la pulak..hihii