Saturday, 14 January 2012

Twiends - Tingkatkan Followers Twitter


Hye hye! baru kejap tadi aku join Twiends. Twiends nie hape? Sila tengok tajuk! harhar.. aku dapat tau pasal kewujudan menda alah nie pun dari blogger Hanif. Act, da lama dia bagitau, tapi baru skunk aku tergerak nak tengok ape bendanya tu. Pendek kata kalau korang nak ramai followers a.k.a kawan kat twitter bole lar join. Caranya simple jek, meh nak tunjukkan sikit. :)

1. Mula-mula, pegi kat sini -----> Twiends

2. Then, tekan sign in with twitter atau add your twitter now macam aku dah bulatkan dalam gambar kat bawah.

klik untuk tembesaran

3. Masukkan email/username dan password twitter. Pastu korang akan jumpa macam nie pulak,

klik untuk tumbesaran

Isi jek apa yang dia nak dalam kotak tu. Da habis bole lar korang explore camne nak promosi twitter korang. weee :D 
Aku pun belum habis explore benda nie lagi. So, tak bole cite banyak. Kang terbagi ajaran sesat pulak. teheee :D

Cuba lar kalau nak. Aku join nie pun sebab aku tak ramai kawan lagi kat twitter. Baru buat kot twitter tu. heee, Kengkawan aku semua lebih suka layan facebook dari twitter. Apa lar..layan dua2 kan lebih DABOOM! ngeee.. Tak salah kan?? +__+ Twiends nie cuma medium untuk kita meramaikan kawan sahaja kat twitter tu! >.<
OKBAI
Kata Jari : Aku memang rajin join macam-macam tapi lepas tu.. 2,3 kerat jek yang aku aktifkan diri kat sana. wahaha :)) Well, nak buat ashane.. saya pun ada kehidupan sendiri!


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

13 komen jejari cumil:

Paris Lipton said...

uishhh xingat la penah buat ke tak, rse mcm penah...hehe

nifi2408 said...

Sama laa. Layan kejap jerr. Lepas tu takde dah :D

IntaNBerliaN said...

akak xreti guna twitter.hihii

::WafaIrdina:: said...

xde account twitter lar....setia pd fb jer..huhu

khairul said...

sy x dak twetter

izatty fatihah said...

sy masih setia dgn fb kiki :)
best ke twitter?
kwn2 pn dah ramai buat twitter..

Jomkongsistory said...

perkongsian yg menarik.. aku dah lama buat twitter tp x ramai pun follower.. aku nk try la cra ni.. thanks!

Nisa Greennnpanda said...

ermmm.. xde twitter, hehe.. XP

bazokawap said...

NICE BLOG

fiqah hamed said...

tenkiu inform..fiqah ada twitter tapi baru bermanja2 menggunakannyer..
selama nie x pandai..he3..

Ct Mawa said...

mawa x leh join ni..coz mawa suka tweet psl kpop..nnt org x suka..kah3..so,,sape2 yg nk follow mawa follow la..if x nk,,lantak la..hihi

naiemah_ramli said...

heee...blh buat ni.naiemah bkn ramai sngt kwn kt twitter..hikhik..kbnykn diorg layan FB je kn..

Hanif Idrus said...

hehehehe...mesti dah dapat beratus2 ni..
bagus untuk churp2...hahahah