Thursday, 12 January 2012

Spontaneous Thursday #4 - Jiwa Sesangat!



Buatlah pilihan yang bijak!
Bijak menyayangi, Hati takkan disakiti.
*renung-renungkan*


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

22 komen jejari cumil:

mR.aSLaN said...

I HATE U zareliqaa !!

Ct Mawa said...

seeloknye,,sayang or benci yg sedang2 saje..hihi

▪imie fatima▪ said...

ya sangatlah betul..kena seimbang..baru tenang hidup hehe

::WafaIrdina:: said...

betol 2 sis....Seringkali..yang paling mencintai kita tak menjadi yang paling kita cintai..
dan mungkin pernah yang paling kita cintai membuat hati kita bagaikan direjam duri
Sekecil apapun nikmat/musibah yang telah di berikan ALLAH buat kita..Sabarlah wahai hati..syukuri dan binalah bahagia..

SITI NUR AMIRAH ! said...

sayang dan benci sekadarnya . jgn terlalu syg atau trllu mmbnci ^^ wink2

ChaCha said...

hurmmm...btl..jgn terlalu meletakkan perasaan tu..makan diri...uhuk

Hanif said...

Pendek kata jangan simpan duri dalam hati..kekekek

shiema sufian said...

betul tuh, sebab kite tak tahu mungkin jugk kadangkala org yg kita sayang akan jadi org yg memusnahkan hidup kita, dan mungkin juga org yg kita benci akan melancarkan hidup kita.

MaYa MustWany said...

tul2..middle kan diri.

MaYa MustWany said...

tul2..middle kan diri.

Alia Azmi ◕‿◕ said...

lagi satu, jangan letak kegembiraan kita ditangan orang lain sebab bila dia pergi tinggalkan kita, kegembiraan pun pergi sekali. *sobsobs*

suzie rahman said...

btoi2..mantain sdh..

iMBobo said...

sayang semuanya je..kemudian tawakal :)

naiemah_ramli said...

heee..btol2.. ayat ni +__+
setuju2..
^___^

.: mama lynn :. said...

tp once kt jatuh cinta ssh nya nak ilangkan cinta tu.... even cinta kt x dihargai pun

QasehnyaRania said...

Betul tu.pu3 setuju sgt...hehehe

zareliqa afiqa said...

@ Aslan : Ececehh.. hate ker sayang nie?? HakHakHak :))

mR.aSLaN said...

hahah hateeeeee:-))

zareliqa afiqa said...

yela2..hate ler! kite tak heran pun..:p

mR.aSLaN said...

merajuk :-(

zareliqa afiqa said...

ngeee..merajuk lar pulak.hehehe,nak kite pujuk ker??

EyA edamanhatiku said...

kesimpulannya jgn over syg jan over benci