Wednesday, 11 January 2012

Malware Detected!?? Ohmai..


Perasan tak aku dah tukar shoutbox baru?? Ini semua gara-gara shoutbox.net diserang malware semalam. Peh, cuak jugak bila aku nak preview blog tetiba dia keluar 'malware detected!' OHMAI..!! Ingatkan kenapa.. rupanya pasal shoutbox aku tu. Cuba tengok kat shoutbox.net, rupanya betul. grrr


Disebabkan aku tak puas hati lagi, cuba tengok kat blog jiran pulak. Sama! ada 'malware detected!' jugak. Sebab Kak Wina pun pakai shoutbox yang sama macam aku. huhu..=.=


Jam 3.30 pagi tu jugak lar aku terus remove shoutbox lama dan gantikan dengan shoutbox baru nie. Sekarang pakai Shout Busuk pulak.tehee :D Harap-harap tak jadi lagi macam tu. Baru tadi aku pegi tengok kat shoutbox.net dia da ok balik..takde lagi malware. Tapi aku dah tawar atie nak guna benda tu. HEK HEK

Kata Jari : Yang buat aku cuak background dia yang merah tu! ngeee.. tanjat gugurl!!! >.<


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

9 komen jejari cumil:

katak comel said...

pkai je cbox..lgi terbaek!!!

Kotak Mancis said...

skrang ni mmg bnyak malware semua nie... kekadang jadi bosan pulak

::WafaIrdina:: said...

tkot ny jd cmni...
awak gne shoutbox ap dl???fibox oke je kan??

Beckhrooy said...

Shout Wangi ada tak he2

myzamar said...

banyak lg shoutbox yg boleh di pilih..

::♥~naiemah_ramli~♥:: said...

huhu..mcm2 kn..esh2 risau jga ni,tak larat dh nk tukar :(

khairul said...

patut x boleh singgah smlm

IntaNBerliaN said...

shoutbox busuk pun ok.. :-)

nifi2408 said...

Dulu pakai shoutbox apa ?