Saturday, 14 January 2012

Maaf.. Ku Harus Pergi


Maafkan ku harus pergi.. ku tak suka dengan ini....
Maybe kau lupa bahawa aku jugak manusia.... yang punya mata, telinga, hati dan perasaan...
So thank you so much, i'm sorry good bye.. lalalala~


Hey! jangan salah faham.. itu cuma lirik lagu Krisdayanti, i'm sorry goodbye. Takde makna aku nak frust menonggeng memalam buta nie. Tido itu lebih baik daripada menonggeng ye! Jadi tido biar molek-molek cikit. muahaha.. :P

Dah! dok terkebil-kebil lagi buat hape. Nak hapdet otak dah mintak rehat. Mata jek yang degil tak mau tido. Tu yang dok layan lagu nie sambil-sambil blogwalking. Meh layan sekali. Mana tau terus lelap. OKBAI! zzzzzzzzz

Sumber : Youtube
Kata Jari : Esok-esok jela aku update lagi. >.<


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

17 komen jejari cumil:

naiemah_ramli said...

jgn tingglkn dakuuuu !!! heeee

zareliqa afiqa said...

@ naiemah : I'm sorry..heee

Eera Shera said...

igt nk pergi mana la hehe

aRa ❤ aFiq™ said...

hehe.. ingt na lari g mane da td.. upe nye translate tjuk agu.. :P

Polskahackrew said...

saspen2,, huhu

suzie rahman said...

hihi ingt nk g mna lk mlm2.hihi

Puan Gojes said...

hehe..tu la, ingatkan nak pi mana td :)

Nisa Greennnpanda said...

hehe.. gi tido.. ^_^

EZAD AMIR said...

bez lagu ni..
^_^

Amirah Fisra said...

ingatkn nak pi mana tadi.. huhu

caer sasuke said...

ceit tertipu..hehe

wallpaper dekstop doodle percuma

Gen2Merah said...

jangan tinggalkan kami ye.. ehehehe... selamat ber BW.. saya pun nak jalan sana sini jumpa kwn2 lama

Ct Mawa said...

x pena lg dgr lgu ni..thanks share..hehe

Si BuDaK KaChAk said...

pergi la klu nak pergi....tp jgn tinggalkan blog ni....

rajin2 la singgah :

www.ribut-mengundang.blogspot.com

hehehe...

=)

IntaNBerliaN said...

hihii ingat ape lah td...

Hanis-Afiqah said...

btoy tu.. tido tu jauhhhh lebih baek drpd menonggeng!

My SweetPea said...

Cis...ku sangkakan ada gosip hangat tadi...hahaha