Monday, 2 January 2012

Heyy! Jangan Tiru Lar..


Apa nie?? Jangan lar main tiru-tiru.. tak shukeww tau! u takde idea lain ker? Dah ada bukti okiess. Eh, nie tiru apa nie? jawapan exam??.. HAHA! Exam dah abis LOL! Jangan tak tau yang blog BJB nie ada kembar. Like i said, "DAH ADA BUKTI!". Dah lama aku peghatikan budak neh. HEHHEH ;))

*justGOOGLEit*
kalau kembar canie shukeww lar jugak >.<

Dia selalu jugak datang sini, aku tau tu. Tak tau lar kalau dia terpengaruh dengan blog ni sampai terbawa-bawa ke blog dia. Atau BJB nie dijadikan sumber inspirasi dia ker, *kan dah buat ayat perasan!* tempat rujukan ker, *dah macam library pulak* tapi.... Kalau iya pun, tak perlu lar copy sebiji sebijan macam aku punya. Tiru sikit-sikit sudehh. Adeh, susah lar u nie.=.=

justGOOGLEit

Buktinya, bila dia datang masa aku baru buat perubahan.. esoknya dia akan buat pulak. Contoh, rini aku tukar header, esok dia tukar jugak. Aku letak something new dekat sidebar, esok dia letak pulak. Kalau lain tak kesahh sangat. Ini sebiji sebijan pulak tu!
Sampaikan entry aku pun dia ikut jugak. Rini aku cerita pasal benda 'nie', esok mesti dia buat topik yang sama. Pendek kata, apa yang ada kat sini, mesti ada kat sana. Ayat aku yang bersepah ni pun dia nak tiru. T.T See.. begitu 'admirer'nya dia dengan aku blog ni. +__+

Bukan nak marah, tapi kita kan sama-sama baru dalam dunia blog. Masih mencari tapak.. identiti sendiri. Jadi buat apa lar nak tiru aku yang newbie jugak ni. Pegi lar tiru blog yang pemes amous sana. Ikut kreativiti sendiri lagi bagus kan. Buruk pun kita buat sendiri. Susah taw! bila dah sama aku pulak yang kena tukar lain nak bagi tak sama. Eh, eh, nanti dia copy lagi. Penat.. penat.. Sukatie u lar erk. Boleh lar i buat segmen "KEMBAR BERSAMA" nanti. Kan? kan?? +____+

Kata Jari : 86% SAMA! Lagi 14% coming soon agaknya. HEKHEK >.<


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

18 komen jejari cumil:

❀ ERAH ❀ said...

alahai...kesiannye dia...sabar la dear..biasa a...blog gempak...mesti la orang tergugat...dan rasa nak copy je semua...heheh...(p kalau sebijik..tu dah over tu..)


**sapa la gerangan empunya diri tu...hehehe..itulah dikatakan kembar seblog..heheh....

^^nu[dd]yra^^ said...

wah..saper la yg rajen sangat tiru bulat2 tuh...pelik btol....buat blog pon boleh tiru2 ek ?hehe

::♥~naiemah_ramli~♥:: said...

sabar je la..ada jga ek mcm ni..huhuhu..

ok..nak join sagmen iqa nnt..lama dh nak jadi kembar iqa sbnarnya =)
bolehhhhhhhhhh..*mata blink2* ^___^

Alisya said...

salam...ada jugak ye yg buat macam tu..saborjelah....huhuhu

eh, hari rajin pulak klik +1 dgn fanpage iqa. dah add iqa dlm circles wardah juga :)

aimie amalina said...

ade ke owg cm ni
adoii
huuu
sabo ye dea :))

mungkin mint sgt dgn kamu ni
hehehehee

MsDila said...

sabar ye. tapi untung la tu, ada peminat fanatik yerk. heheheh

Amirah Fisra said...

dye suke blog awak tu.. hukhuk ^_^

Deqt Zainal Abidin said...

sme la sini pown..menyampah lau tengok !!

tunz said...

sabo je lahhh

Ct Mawa said...

myb awk idola dye dlm dunia blogging ni..hehe

suzie rahman said...

hurm..dunia blog.dh biasa cm tu. copycat byk sgt.

AmirFX said...

Stalker kot?!

mR.aSLaN said...

tu maknanya ada peminat tu
hahaha... saya suka kalau org tiru saya..
tapi exam jgn tiru.
nnt kantoi meyusahkan plak :-)

aRa ❤ aFiq™ said...

alahai dea admire blog ni kot dear..

MaYa MustWany said...

agak2 entry ni pun dia nak tiru gak x iqa?hahaha..sabor je la kan

Eera Shera said...

huhu takleh biarkan..dah cm pencurik plak haha

Ezad Skytech said...

kenapa sampai nak tiru2..cuba buat entri olahan sendiri...perlu ke tiru2..ish3...:D

imfourstring said...

salam...adoi sgt hina bila mengcopy blog org..tlg jgn menambah bilangan sampah sarap dikalangan blogger. bersabar la tuan punye blog..xlame la bertahan kalo meniru org..huhuh