Tuesday, 17 January 2012

Cerita Kedai Kopi


Semalam seharian tak update apa-apa! miahaha, berjaya jugak aku menjauhkan diri dari cik belog nie walaupun untuk seketika cuma. Azam tahun baru tu kan.. act, aku ada beli novel baru ahad lepas. So, bila dah dapat novel memang leka lar dibuai perasaan yang munge-munge setaman tu. Sampai blog nie pun dianaktirikan! weee!! *kejam tak?*

Time kasih jugak pada yang sudi datang jenguk blog aku nie walaupun tak berupdate hape-hape. ngee.. alolo.., ucapan macam seratus hari pulak tak hapdet. Terlebih letewww! Tapi siyes! terima kasih yer kengkawan. Pada readers.. followers semua.. lebiuu.. ahaks^^

*Google It*

Sekarang dengan sukarela aku nak tolong promote followers ke 1000 blog BJB nie pulak. Mari! mari! mari dekat.. dah dekat tolong terjah. muahaha.. jeng... jeng.. jeng.... :)




Cerita Kedai Kopi!!!
( Nak order teh 'O' ais bole?? ngeee )

Jangan marah yer iqa kidnap header kamu. Jap lagi iqa pulangkan. heee ^.- Apa lagi mari kita kongsi cerita sambil minum kopi. Macam-macam cerita ada kat sana tau. Jom terjah!! Aku memang suka main terjah-terjah orang neh. uwaahaha^.^ Tekan jek header nanti sampai lar ke kedai kopi yang dituju. ~Macehhh dear~



Kata Jari : Nanti aku buat review novel-novel yang aku dah baca keyh. Best ooo.. awww!


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

10 komen jejari cumil:

Nisa Greennnpanda said...

hehe..br bli novel eh? sy pun br bli td..mlm nnti leh aa lyan bc.. ^_^

My SweetPea said...

novel apa awk beli?

naiemah_ramli said...

lupa lah nk wish..tahniah iqa..dh ada follower ke 1000 dah =)...terjah !! =)

Aida Azryn said...

sama2.. eh? :B

MaYa MustWany said...

nvel pe tuh?review sikit.hahaha.

هانيم إرشاد said...

beli novel? tajuk ape? heee
tahniah kpd follower awk yg ke1000 :)


http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/khas-untuk-mr-right.html

khairul said...

tahniah dh semakin ramai pengikut

.: mama lynn :. said...

nak follow & view dia jugak.. tq yang

IntaNBerliaN said...

tahniah.. dah 1000 lbh.. ;-)

suzie rahman said...

wah glemer ckp kn..suzie bile nk glemernye ni.