Saturday, 24 December 2011

VOKAL - Bukan Sekadar Rupa


Vokal - bukan sekadar rupa ni adalah rancangan realiti terbaru kat tv3 selepas Mentor. Sape ada tengok??? waktu siaran dia, pukul 9 malam setiap ahad.


Best ker?? sampai ada yang google pasal rancangan ni. Peminat Mafa kot. heeee :D Mesti best agaknya kan. Tapi....... sori yer, saya tak tengok pun rancangan tu. Camne nak tulis. weee^^ Bukan apa, dah macam cendawan tumbuh lepas ujan pulak rancangan realiti ni. Tu yang macam dah malas nak tengok. T.T

Tapi dengar-dengar dah nak habis kan?? final Ahad nanti. So, sesape yang belum tengok tu bole lar tengok buat kali terakhir. hikhik, daku memang suka tengok last-last ni. muahaha..

OKBAI!


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

14 komen jejari cumil:

Oshin said...

oshin tengok yg first je..lepas tu x layan da..yg final pon x tengok kot sebab nk g singapore hihi

emy zulaiha said...

haha emy pon malas nak tgk...bnyk sngt kan..tau2 je nak abes.haha :p

aimie amalina said...

hehehehe
dasat nye search smp masuk ke belog die
hehehe

naiemah_ramli said...

sama la naiemah,mls nk tgk jga ha..bnda y sama je rsa..bkn tak nk bg skongan..tp tu la..boring..hihi :P

mybe final nnt tgk kot,tgk msa dia umum sapa mnang.. :) hihi

EmpayarUtama said...

Mornink. Tak de ke program 'miming bukan sekadar vokal dan rupa'?

FarHANa aZwA said...

mmg best rncngan ni..hihi
jom join giveaway ! farhana tag kamoo hehe http://farhanaisazwa.blogspot.com/2011/12/giveaway-by-aimi.html

iMBobo said...

tak tertarik nk tgk hehe.. best ker?

Ezad Skytech said...

hee..sy pun tak tengok rancangan tu..:D

MaYa MustWany said...

hihihi peminat dia la tuh kut..
mas pun tak tengok gak coz tengok masterchef

mR.aSLaN said...

saya pon tak tengok
kalau forum perdana hal ehwal islam saya layan ah ..

hahahaha

Nisa Greennnpanda said...

xtgk la vokal..huhu~...

shida'R said...

best la kot..tgk yg xde rupa mnyanyi dan akan bgelar retis..hehee..jrg2 dibuat org hehee..

syimi_sliss said...

tengok gak ! best gila :D

Eera Shera said...

tak penah tgk pun..malas nak layan rncgn nyanyi2 ni..bosan