Friday, 23 December 2011

Versi Putus Cinta


Hari nie tetiba rasa nak jadi doktor cinta pulak. ehehe.. buleh dak? Cuba korang fikir balik, apa yang selalu korang rasa, atau apa yang selalu korang cakap bila putus cinta? Tak kira lar dalam atie ke apa ke.. Fikir! fikir! kat sini daku bagi beberapa versi ayat putus cinta yang daku pernah dengar dari mereka-mereka yang boleh dipercayai yang telah diblander hatinya..HA HA HA *okeakutambah*

*google it*

Versi Kuno
Aku merelakan pemergiannya dengan redha...eceyhhh!!

Versi Konpiden
Mesti dia nak baik balik ngan aku nanti. chill jek.. hahaha~ dia mane boleh hidup tanpa aku.

Versi Syak Wasangka
Apasal tetiba nak clash plak nih??? mesti ade udang di sebalik mee goreng nie kan? musykil2~

Versi Kurang Sabar
Kalau dia tak nak berbaik dalam masa terdekat nih, buleh blah!! aku boleh cari yang lain lar.

Versi Sabar
Alaaa... satu arie nanti mesti dia nak berbaik balik dengan aku. Tunggu dan lihat jela~

Versi Tak Kisah
Nak baik balik takde hal.. nak blah balik pun tak heran~ wekkks...

Versi Kuang Asam
Bak balik hadiah yang aku bagi dulu tuh!

Versi Brutal
Nak blah? cuba lar kalau berani.

Versi Cemburu
Jangan ada sesape pun yang coba-coba nak rapat ngan ex-aku tuh! siap lar nanti!

Versi Sakit Atie
Oooo... sesuka atie kau jek eh meng'clash'kan hubungan kite. Jangan rase kau boleh bahagia atas penderitaan aku.. aku bagi doa kejam kat kau tiap-tiap arie. muahaha!

Versi Dalam Atie Ada Taman
Sayang... tergamaknya atiemu meninggalkan diriku. Tidakkah kau sedar betapa dalamnya cintaku padamu. uwaaaaaa!! :((

Versi Kebencian Melampau
Pegi mati terus lar woiii!!!!!!!!!! hidup pun menyakitkan atie orang jek!

Opss..betul punya benci nih. hikhik, maafkan.. dia tengah sakit atie tu. HA HA HA.. So.., korang yang mane? ade ke yang sama macam kat atas? ke ada ayat lain?? meh share meh. >.< Harap takde lar versi yg akhir nih eh..kasarnya bahasa! heee..

Giler panjang entry ni. Semua ni untuk suka-suka je tau.. jangan serius sangat. Takde kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia.ecehh.. Sebarang kekasaran bahasa mereka harap dimaafkan.

Kata Jari : Kalau aku? aku mungkin versi kuno tu! ececeh, nak yang best jek! ahakss.. *okeakutipu* Bergantung pada tahap kelumatan hati lar. OKBAI. >.<


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

33 komen jejari cumil:

naiemah_ramli said...

bolh tak kalo nak smua versi..muahahaha.. :)*versi sabar* kot bg naiemah..hihihi..tp kalo dia nk brbaik blik ngn naiemah tohok je lam gaung..muahahaha :P

Cik Jingga said...

oh..cik suka yang brutal version.. sempoi woo.. hohohooh

zareliqa afiqa said...

@ naiemah : Nak semua?bole jek.hehe,kalau tolak dalam gaung tu versi hangin 1 badan kot.hehe :D

@ Cik Jingga : ehee :D sempoi kan

apeXogamY said...

macam2 ada.. hehe,
aha, hidop versi kuno! :D

Nisa Greennnpanda said...

skrg tgh alami versi kuno kot, hehe.. >_<

farz zull said...

versi tak kisah...lalala..:)

My SweetPea said...

kahkahkah....klakor.....:D

mR.aSLaN said...

kah1000x ..
saya pilih versi KUNO :-)

tapi saya paling suka VERSI KEBENCIAN MELAMPAU. ayat dia sedap .. G MATI LA OI..hahahahahahaha .....

ske3 :-)

\\ Fitri Surayaa said...

Hahah, entri yg menarik.
Kalau saya maybe pilih versi dalam hati ade taman kuwt, budak baikk.
hahahaha :DD

LydSunshine said...

Versi positif : Nak pergi, pergi je. Ada aku kesah? Nanti mesti dapat pengganti ko yang jauh lebih baik.

izamin said...

hehehe..law fizah ,,fizah amik versi sabar la.. :)

Ebell Lee Syasya said...

sume versi ade kt ebel..hahaha XD

kemey said...

versi xde prasaan:ape die..clash?ikot mu la..

MaYa MustWany said...

hahah kelakar2..err..pernah alami..tapi start versi kuang asam dah xd.hihihi

Cik Nurul said...

haha macam2 versi ye.. haha kelakar bile bace.. hihi tp memang wujud pun versi semua tu dengan kehidupan kite kan kan.. muahahaa

Hanis-Afiqah said...

sy plih jiwang ckit. versi dalam atie ada taman. =D

IntaNBerliaN said...

mmg banyak tol versi ni.. hihii

Eera Shera said...

versi sakit ati tu bese jumpa dah hehe ;)

Paris Lipton said...

nak versi brutal!!!! hikhikhik

Paris Lipton said...

nak versi brutal!!!! hikhikhik

Hanif said...

hahhaahhaha...rupanya banyak versi..kekeke

Ct Mawa said...

LOL..x taw nk plh yg mane

Balqis Azhar said...

suka version kuno k !

Kotak Mancis said...

putus cinta pon ada version ka??? hebat.. hahhahahhaaa... aq pon xtau nak kasi pendapat apa... xpanah nak lalui lagi semua nie... hahahhahhaa

pha is said...

belum pernah bercinta lagi.. (T_T)

tapi, hanya org bercinta je yg akan clash.. so, tak pernah clash lagi la... (n_n)

shida'R said...

hehhee...mengancam semuanya hehee ^_^

Eein Azryn said...

versi dalam hati ada taman. kelakar. haha. :D

ace said...

hahahha cayalah..terbaek...semua versi ngam bile time clash.sume kuar beb :P

im4string said...

adoi la mcm ni punya kes pun bleh ade mcm2 versi..layak anda menjd doktor cinta

❀ ERAH ❀ said...

sis. pilih semua versi...heheheh

dan tertinggal satu versi...

versi jahat...
sampai ke tua aku sumpah kau 7 keturunan tak ada orang nak...padan muka..sapa suruh putuskan aku !!aku amin kan terus..!!haa....ambik kau !!

hahahhaha.....

Selendang Merah said...

hahaha..sm suka versi kuang Asam tu..

iMBobo said...

bagi balik hadih? buruknye siku die hehe

Ezad Skytech said...

hee..sy pilih versi kuno..:D