Tuesday, 27 December 2011

Blur!!


Aku tak taw lar nak tulis hape sebenarnya!
*Dapat kat Google*

Dari tadi dok tekan sana, tekan sini.. tapi tak tau apa aku buat. Blogwalking pun aku tak pegi lagi. Nak buat entry pun macam blur jek. adusssss~ apakah?? Bukan takde IDEA.. ada sebenarnya. tp,,,,,, 

BLURRRRnyer otak ni!!!!!
 
Tak bole fikir apa-apa lagi. Effect daripada sedu sedan semalam kot :(( Badan pun macam nak demam. Tapi degil jugak nak update sebab aku tak nak lar korang bosan bila masuk blog ni asyik baca cerita yang sama jek kan?

Aku buat slow2 eh BW dan balas komen kat blog korang.
Mekasih baca entry blur-blur ni.
*tengok ayat pun dah bersepah* +_____+


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

7 komen jejari cumil:

NA said...

Takpe buat pelan-pelan.
-wina1979-

naiemah_ramli said...

waaa...sama la kita..blurrrrr :(
iqa,naiemah ada 1 cadngan..g cri ktenangan kat ats bumbung umah..kompom nnt x blur..hihihi

AmirFX said...

Sedu sedan naper? Ada orang buli ker? Meh sini kita ketuk kepala dia.. haha..

zareliqa afiqa said...

@ Kak wina : Huhu,macam siput dah iqa jalan BW ni.hehe

@ naiemah : haha..puas lar pulak iqa nak g memanjatnyer, :D

@ AmirFX : Hikhik,kita yg buli orang kot.weee~ a'ah,orang buli kita.g lar ketuk kepala dia.tp jgn kuat2~ haha :D

Eera Shera said...

nk update msti kena ade mood dulu kan

aimie amalina said...

ayooooo
tu dh sihat ke dr sedu sedan
minum air suam manyak2 ye :)

MaYa MustWany said...

hihih lex je.ni pun da leh jadi entry.hihih