Thursday, 29 December 2011

#2 Spontaneous Thursday




Kata Jari : Jangan buta sangat boleh tak??



Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

21 komen jejari cumil:

naiemah_ramli said...

mksdnya :)..heee

zareliqa afiqa said...

@ naiemah : Maksudnya,cinta tu selalu ada dekat dengan kita.tp kita tak perasan,atau tak taw.Contoh..mcm kawan kita sendiri ker.Kita dok cari jauh2,sebenarnya jodoh tu ada depan mata jek.huhu..

aimie amalina said...

heeeee
jgn la buta sgt kan
nnti buta bebetol baru taw
hehhehee

the bitter n sweet said...

hehehe ;) cinta memang membutakan

Cik Rose Cute said...

Kadang2 cinta depan mata pun tak perasan hihihi

YNA HERMOSA said...

totally agree dear :)

Hanif said...

Hemm!! macam meluahkan perasaan ajer...kekekekeke.

Nisa Greennnpanda said...

huhu~... mmg prasan...cume org tue je yg xprasan.. "-_-

nazirah said...

hee myb die tak nmpk lgi kot cinta tu .. huhu

Hanis-Afiqah said...

slalunye cmtu ah. rupe2 nye jodoh tu rpat je ngan kite tpi pi cari smpai ke pelusuk dunia. kih3

Aida Omar said...

betul gak..kadang2 kita sendiri cuba buat2 tak faham. haha..

zareliqa afiqa said...

@ aimie amalina : Betul! betul! buta bebetol baru taw.huhu

@ the bitter n sweet : Ehehe,mmg membutakan^^

@ Cik Rose Cute : A'ah^^

@ YNA HERMOSA : Yeah!! :)

@ Hanif : Memang pun.hakhak :))

@ Nisa Greennpanda : A;ah kan.Kita jek yg perasan.huhu=.=

@ nazirah : Saje buat tak nampak kot.huhu

@ Hanis : Tol dear :)

@ Aida Omar : hehehe..yeke?

Abdul Qayyum Ali said...

datang jenguk...

Ct Mawa said...

haha..reply to jari..ok2,,x nk buta lg da..LOL

hunny bunny said...

aah btol2..
kdg2 kte tak sdar dia ad dpan mata..; )

btw..dne follow u..
dri sgment http://haniefariha91.blogspot.com/2011/12/jom-join-blogwalking-2012-by-jiwarosak.html

iMBobo said...

kena bukak hijab, baru boleh nampak cinta sejati hehehehe

Saddila said...

tak perlu nak poyo mencari yang jauh , kalau depan mata dah sedia terhidang :))

IntaNBerliaN said...

ada kne mgena dgn iqa ke :-)

mR.aSLaN said...

hUUu jgn sebut pasal cinta laa zareliqa...air mata berderai ni .......

LydSunshine said...

Sape? Sape? Sape cinta depan mata tu? Ehem...ehem...

LydSunshine said...

Sape? Sape? Sape cinta depan mata tu? Ehem...ehem...