Friday, 11 November 2011

Pelamin Anganku Musnah!


Selamat pagi chenta jumaat! pecut hapdet. 11.11.11 ada yang tunang atau nikah hari nie? wahh! cun meyh tarikh ni. kan3? Tak mau cerita panjang sebab tak cukup masa. Just nak share gambar neh jek.


kawan-kawan..cantik tak cincin daku ni?

Oh yer, ni bukan Wordless Wednesday mahupun Spontaneous Thursday. Cuma baca tajuk dan tengok gambar, pastu korang bagitaw daku apa yang terlintas kat dalam otak geliga korang tu keyh? Next post daku cerita.

Nampaknya apa yang daku angankan kat entry SINI tak kesampaian. +___+ okbai! nak sambung packing baju.weeeeee^^

Kata Jari : Daku tak hapdet dalam 2,3 hari. Balik dari bercuti daku sambung balas komen, blogwalking kat blog korang yer. Tolong tengok-tengokkan blog daku ni boleh? :D


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

9 komen jejari cumil:

MaYa MustWany said...

cincin sejarah..hihih

NA said...

Dapat hadiah sempena harijadi ke?

-wina1979-

naiemah_ramli said...

waaa..bercuti? kmana..nk ikot.. :P

aimie amalina said...

huwaaaa
cincin apee tuuuu

zareliqa afiqa said...

@ Maya MustWany : sejarah ape tu cik mas..heheh :D

@ Kak Wina : ahaha..bukan lar.tu Iqa beli sendiri.sesaje jek~ =.=

@ naiemah ramli : heee~ dah balik pun.kekeke :D

@ Aimie Amalina : cincin tunang tak jadi.kekeke :D gurau jek :p

nazirah said...

hai dtg tgok blog kamu ni hehe

khairul@kechik said...

cincin kaple ke? hehe..

sis92 said...

lama tak datang, sorry :)
jangan lama2 tau, nak tahu cerita di sebalik cincin.

zareliqa afiqa said...

@ nazirah : iyer..tengok lar dear~ hehe :)

@ khairul : ahaha,tak lar cz couplenya takde.kehkeh :))

@ sis92 : Takpe,okei..t iqa cerita :)