Saturday, 19 November 2011

Kan Dah Kantoi...


Selamat petang readers!^^ entry ni sambungan dari entry Pelamin Anganku Musnah SINI dan SEBAB kenapa aku cakap AKU STALKER YANG HEBAKk kat entry INI. Well..ada orang dah KANTOI dengan aku!

bukan main terkejut lagi kucing pakcik Google nie kena terjah ngan aku

Al-kisah, beberapa arie lepas aku ada buka mukabuku ma ex sebab aku nak tengok betapa 'JUJUR'nya dia dengan aku. Sebelum kasi second chance mesti lar siasat samada dia nie jujur tak ngan kita. Am I right? So, aku pun login lar mukabuku dia. Tu lar kelebihan taw password fb pasangan kita. KE KE KE.. act, aku yang buatkan fb dia, password tu pun aku yang letak, mesti lar taw kan? HEEEE :D

Benda pertama yang aku check INBOX dia. Selama ni yang aku tengok dari wall dia,dia banyak add gugurl! Owhh..sungguh gatal kamu yer. Tapi aku peduli hape kan. Takde kena mengena pun. Berbalik pada inbox tadi. Kan dah betul apa yang aku jangka selama nie. Totally mesej2 dengan gurls. 1 jek ngan lelaki, tu pun kawan dia.

tetibe pulak ada gambar arnab pakcik Google
awww! pink gitu..ehh, nie arnab kan?

Aku tak kisah lar kalau nak kawan ke hape ker. Tapi jangan lar tunjuk yang kamu tu desperate sangat! Setiap sorang gurls tu akan dapat mesej "hai! boleh kenal?" "nak no boleh?" "sayang2" bla bla bla.. apakah? yeahh! aku baca setiap satu sampai habis. So, explain?

"Itu bukan ai.." hemoi3.. jawapan dia. Sangat klise u.. Reason dia : Bukan dia yang anta mesej2 tu. *Tak kan hantu pulak* Kata dia lagi, kawan2 yang guna fb dia sebab dia tak logout bila nak keluar. *Pinjam lappy kawan* hurmmm..tetttt! jawapan tak diterima. Aku kenal ayat dia.. lagipun tak kan lar tiap2 kali on9 tak logout. Pastu boleh pulak kawan-kawan share sesama. Baiknya~ kawan tu takde fb sendiri ker?

Tak taw lar kalau aku yang salah faham kan. Sudah! malas nak amik taw lagik. Tipu lar kalau tak rasa kecewa walaupun sikit mesti ada. *sikit jek pun* Tapi ade haku kesahh? suka atie.. yang penting lebih baik aku taw skunk dari aku taw kemudian. HAHAHA Syokkk jugak sekali sekala jadi detactive conan. Sebab tu ada tajuk pelamin anganku musnah. Hurmmm..takde lar frust menonggeng sangat.weeee!! ;)


Kata Jari : Aku baru bela burung biru...Cuba tengok kat tepi sebelah kanan blog nie.
Rajin-rajin lar tekan yer..weee!^^


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

19 komen jejari cumil:

Cik Nurul said...

errr... kantoi! ish, tak suke lah lelaki yang mempermainkan perasaan wanita ni! grrrr

naiemah said...

huhu...kalau rasa x puas ngn sorg jgn la nk brmulut manis ngn kita kn..huhu..kan dah kena terjah !!!

iqa lps ni bt sagmen terjah bsama iQa ek? heheh ^___^

Hanif said...

hehhe..macam ayat frust jer.....
by the way..at least kita dah tahu sikap dia..betul tak!!

PeijoY FwALKER's said...

hahahaa....playboy...

kasih suci said...

sy penah alami ap y awak alami..

paksa dia bagi paswrd..at dat time die takleh online pulak tu sbb internet prob..

so takleh la delete msg..sme mcm awak..nmpk syg syg..oh goddd..btapa skitny hati sy rasa..

tp alhamdulillah, hbugan stil boleh diteruskn sbb die mkin berubah dan sy stil bole maafkan..hurmmm

eyryn said...

haha..ryn pown ade pngalaman yg sme..
lagii best !
siap minx couple.. :)

afzalsukasuki said...

kahkahkah jangan percaya lelaki macamtu!seyes!!

zareliqa afiqa said...

@ Cik Nurul : ahaa~ kantoi.hehe,tak suka~ tak suka~ :)

@ naiemah : tu lar pasal kan.ayat nak best jep.huhu..menci!
orait boleh jek.memang terfikir pun nak buat segmen.nanti naiemah join keyh.weee^^

@ Hanif : takde lar frust sangat.hehe,betul2.baik taw skunk perangai sebenar dia. :)

@ Peijoy : yeahh! playboy.. +___+

@ kasih suci : bagus lar dia dah berubah.tp mcm sy ni, rasa dah hilang kepercayaan kat dia pun ada.redha jela.huhu

@ eyryn : yeke? wahh! sama lar ngan sis.pehh +__+

@ afzalsukasuki : yeahhh! tak kan percaya lagik..huh,

Areliff said...

kalau saye lah..awal2 saye tukar pasword ekekekeke....

kalau rajin komen2, like,tweet lah sini ye...hehehehe
|gadget impian: denaihati|

zareliqa afiqa said...

@ Areliff : eheheh..takut kantoi ker?heee :D oke2

sergeant keroro said...

nasib baik awek tak tahu pass fb :p

hira said...

biasalah tu. ekeke. lelaki kan memang suka menanam tebu di tepi bibir. lol. tak ada kaitan

Encik Markmiez said...

ahahaha..kantoi disitu...xpro langsung...huhuhu...len kali hapuskan bukti...

aimie amalina said...

hehehe
nasib "arnab" dapat dikesan dgn lbh awal ye
heheheh

Gen2Merah said...

wakakaka.. kelakar plak alasan si lelaki ni.. alasan tak munasabah langsung... ehehehe.. semoga bertemu insan yang lebih baik ye

MaYa MustWany said...

bior sakit sekarang dari merana masa depan.laki macam tuh memang tak de harapan setia.

zareliqa afiqa said...

@ sergeant keroro : aik,keroro pun takut kantoi kah? hee :D nasib baik erk..

@ hira : heheh,dah masak erk? :)

@ Encik Markmiez : Memang tak pro.Tak ley tipu detective cm ai nih.kekeke :D

@ mimi : a'ah.nasib dapat kesan.Kalau tak dia tukar jadi buaya agaknya.huhu

@ Gen2Merah : Memang kelakar.Nak tipu pun agak2 lar kan.Amin~ :)

@ Maya MustWany : Betul2! takde harapan jadi suami dah tu.weee :)

IntaNBerliaN said...

alamakk kantoi... sabo je la..

zareliqa afiqa said...

@ intanBerlian : heee~ yup akak :)