Friday, 4 November 2011

It's Getting Worse :(


Hye selamat petang readers! ^^ Dalam beberapa hari ni rasa malas nak hapdet. Bukan apa, kesihatan tak menentu. Sakit pinggang ni makin menjadi-jadi pulak. Tak taw lar kenapa. Angin tak dak, ribut tak dak, alih-alih boleh sakit pinggang.huuuu :(

Makin lama makin sakit pulak. Dah jenuh ngurut dengan minyak burung unta, tapi masih sakit lagi.ehehe :D *Gelak tahan sakit* Pelik..pelik...kenapa tetiba jek ni. Agaknya sebab aku suka angkat benda berat ker? aku ni bukan peduli benda tu berat ke ringan ke, main angkat je. Bajet kuat! kan da kena. Lagi 1 aku suka meniarap lama-lama sambil hadap lappy atas katil.wuwuwuu :( tobat takmo buat ag.

Atoiyaii...sakit meyh! sekarang jalan pun da tak ley catwalk sangat.har har har..kang tergeliat lagi sape nak menjawab. Bila tengok aku jalan skunk dah macam nenek aku kat kampung tu jek.heee :D

bagi laluan aku nak jalan :p

Adehh~ dugaan..dugaan..doakan jela sakit ni tak serius yer. Cuak nak pegi hospital. ngeeee.. :D
Kata Jari : Weyh, Dah buat kuih raya lum? hehe^^


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

10 komen jejari cumil:

YNA said...

pempuan tak leh angkat brg berat2 nanti sakit pinggang dan tulang belakang, huhuhu

YNA said...

pempuan tak leh angkat brg berat2 nanti sakit pinggang dan tulang belakang, huhuhu

naiemah_ramli said...

ciannya..hihihi...pnah jadi ha..skit kn..rasa2 tu faktor dia ha..mniarap..!!! bt kuih raya tunjuk ja ha.. :P

MaYa MustWany said...

jangan amalkan angkat benda berat sangat.tak elok.

EmpayarUtama said...

Haaa dah sakit baru cakap tak mo buat lg kan? Pepehal moga cepat sembuh :)

zareliqa afiqa said...

@ YNA : 2 lar..tapi slalu buat2 lupa.hehe

@ naiemah ramli : adehh~ sakit gler neh.huhu..kuih tnjuk jek yang senang erk. :D

@ Maya MustWany : baik..ehehe,

@ EmpayarUtama : huhu..nyesal dah ni.thanks :)

hazz death said...

hadoyai.. lasak sangat nie.. tu la tuh.. plg snang mnum anmum slalu.. so tulang pun x jd rapuh n tbongkok2 mcm nenek tua.. :PP

zareliqa afiqa said...

@ hazz death : ehehe..agaknya lar tu.practise jadi nenek kot.ngeeee :D

aimie amalina said...

hayooo
makan mende sejuk byk sgt niiii
g la urut2 ke...

zareliqa afiqa said...

@ aimie amalina : mungkin jugak kot.ehehe,dah urut da.sabo jela kan.hihi
ayokkk~ tak taw.hihi