Tuesday, 29 November 2011

Diserang Virus 'M'............

Sejak dua menjak ni aku telah diserang oleh virus yang tak dapat dikenal pasti nama saintifiknya. Jadi aku bagi nama 'M' for short. Virus ini telah meresap ke jari jemari aku yang kecik kiut ni. tehee :D Menjadikan ia sangat perlahan untuk bergerak. Aduhhh! kenapalah dengan aku. Sape yang menyebarkan virus ni? siap dia kalau aku jumpa.


Virus 'M' ni membuatkan aku tak boleh mengadap lappy lama-lama. Seksanya.. bila aku hadap jugak mula lar dia bagi kesan pada mata dan mulut aku. Mata jadi kecik dan mulut asyik nak menguap. Terpaksa aku kunyah coklat bebanyak. heee Dan akan bertambah teruk lagi kalau aku tertekan 'Adobe Photoshop'.Ngeeee..terus buat aku blur tak terkata.
*Google sahaja*

Kenapalah? kenapa semua ni terjadi pada aku. huh=.= Malas! Malasnya! Aku dilanda keMALASan yang terlampau. Malas nak buat doodle! Buat sikit save, buat sikit save. Bila nak habis camtu. Kalau dulu sanggup bersengkang mata sebab nak buat doodle, tapi sekarang aku lagi senang berguling-guling dengan bantal ashem aku.


Doodle terakhir yang aku buat adalah doodle pergi haji kat SINI dan doodle bola sepak kat SINI. Nak kata busy boleh lar sikit-sikit. *oke tipu!* hihi.. Bila da malam jadi malas nak ngadap lappy. Kemon mood~ kembali pada aku. Senyum-senyum sorang2~ weeee..


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

12 komen jejari cumil:

MaYa MustWany said...

aipp jangan malas2..hihii.

Ct Mawa said...

ingt kn lappy kne virus td..huhu :p

Hanif said...

biasalah ....ada ketika malas datang..hemmmmmm..

Eyda Dania said...

Namo mls2 la dear...

Ezad Skytech said...

hee...ingatkan virus apa tadi..virus M tu rupanya...:)

Eera Shera said...

tau dah virus m tu..dah lama berjangkit tak sembuh2 haha

naiemah_ramli said...

mls2 pon siap jga 1 entry..hihihi :P

nazirah said...

kene buang cpt2. virus M tu huhuhu

diana said...

kena mandi bunga la gini..:)

ieyza afieyna said...

xmo la mlas2.. terus kn wt doodle ye.. doodle tu sume cute2.. ;)

EmpayarUtama said...

malasnya nak mangun pagi ni...

zareliqa afiqa said...

@ Maya MustWany : heee :D dah rajin da cik must^^

@ Ct Mawa : Takde lar.Tuan dia yg kena virus malas,hehe

@ Hanif : Memang..asyik rajin jek.Sekali sekala nak jugak bermalas2an :)

@ Eyda Dania : Okeyh sygs^^

@ Ezad Skytech : heee~ :D

@ Eera Shera : Yeke? hihihi

@ Naiemah : Uishh,tu mesti buat.Kalau tak,tak ley tido malam nanti.hehe

@ Nazirah : Dah buang dah~ kikiki

@ Diana : Mandi bunga? mcm nak cepatkan jodoh jek,hihi

@ ieyza afieyna : Okeyh..baik sygs,macehh^^

@ EmpayarUtama : Sambung jek tido..hehe