Saturday, 26 November 2011

Blog Sampah! & Bcuz i Lurve my heart!


Blog sape yang sampah? blog ko ke aku.. aishh! sabo2.. jangan memarah dulu. Baca biar sampai abis haa. heeee :D Mana ada sampah-sampah pun. Cuma nama blog bertuah yang menjadi followers daku jep.

Bak kata tuan blog tu, "Biarlah entry sampah, asalkan bukan plagiat" Owhh, sebab tu ker bagi nama blog sampah? korang berani?? ngeee, tapi sekali baca dah boleh ingat dengan blog ni. Unik kan? Meh-meh kita skodeng dia. ;)

! Blog Sampah
Klik header untuk sampai ke destinasi! weee~

Nie lagi satu blog yang daku nak promote. Followers dengan nombor fav daku 7! 777... suka tengok nombor tu.weeee^^

Bcuz i Lurve my heart! Yeahh! me too..awww! blog kepunyaan aweks cun. Meh2 kita skodeng dia jugak. heee :D
Bcuz i Lurve my heart
klik header untuk skodeng dia. shhhh..sesenyap taw! ;)

Pesanan penaja : Jangan marah yer ai kidnap header kamu..t ai pulang balik keyh.hee @.@
Kata jari : Terkejut dengar widget followers yang sedia ada ni akan dimansuhkan dan diganti ngan Google+ Menda alah ape tu? +____+


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

7 komen jejari cumil:

❀ ERAH ❀ said...

tu la..kita pun baru tahu...nak tak nak terpaksa buat google +1...sya dah buat dh...jom singgah my blog..

ops...terlebih pulak..good luck to empunya diri..intan sampah ape la tadi....ehehheh

Paris Lipton said...

google plus tuh...ermmm kite pon tekojut!! hee

Wm FaryantiE said...

alololoo~~comels ajer kamus nie santek...
tetiba buat i terharu..btw..thanks yer shayamm smbil promate blog kite yg xsebapa 2..mmuahhh ;)

ieyza afieyna said...

tahniah.. ;)

tyra uyura said...

huyoh.. :D

Abg Stalker said...

blog abg le tu blog sampah.entri sume ntah apa2 +_+ tp xpe la..puas hati. :D

zareliqa afiqa said...

@ ERAH : heee :D T nak belajar dulu cane nak uat.

@ Paris Lipton : Kite lagi tanjat,huhu

@ Wm Faryantie : Welcome sygs!^^

@ ieyza : Mekasih :)

@ tyra uyura : apa yang huyoh tu dear? :)

@ Abg Stalker : Mana pulak blog abg blog sampah.Tak kira lar ape pun janji kita epy.yer dak? ;)