Friday, 7 October 2011

Weyhh Nuffnang!

Tajuk nak marah dah ni.Uwawaawaaaa!!!! sedih oo..Incip Nuffnang ni agak-agak lar kalau iye pun nak bergurau senda dengan aku.Tengok ni..




Weyhh,aku rasa da 10 kali aku cuba login tapi tetap error jugak.Dari semalam dia buat macam ni taw.Kenapa dengan kamu ni wahai Nuffnang?? aku rasa aku ni belum cukup tua pun sampai nak nyanyuk ataupun pelupa.


Adeh! aku ingat lar segala password yang aku guna.Tak salah punya.Tapi kenapa tak boleh-boleh jugak erk?aishh..okeii.okeii.Aku janji aku tak merajuk lagi dengan kamu.Tolong lar.Tolong lar kasi aku masuk.wuwuwuu~ T.T


Korang tolong lar.Nak buat gimana neh?? tau tak? tau tak? da blur da ni.huhu


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

27 komen jejari cumil:

Vna Sandhu said...

kite pun same problem 2-3 hari nie..kena sabar sket

nuffnang yg dah nyanyuk heheheheee

zareliqa afiqa said...

ehehe~ nuffnang2.. :D

[sutera kasih] said...

kesiannya awk..try email nuffnang huhu

zareliqa afiqa said...

huhu=.=
okeii2..^^

♥ norlida ramli ♥ said...

huhu..taktau cmna nk tlg sbb tak penah lg jd cmni..hehe

iMBobo said...

caps lock kot hehe

Cik Nurul said...

please try later oke.. heee

~sabar ye...

NasZ said...

ye la. try email nuffnang tanya.

MOHD NASER.com

Haw said...

baru login.. ok je.. cuba hantar email tanya apa masalah derang tu

cx's said...

hehehe. jgn majok dgn nuffnang.

nurul diana said...

huhu dlu pnah kene

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Kite xde acc Nuffnang p0n.. (nak jgk komen tu..) Hehe...

♥Putri ilyanie♥ said...

Sabar2.. nanti boleh r tu.. nuffnang de mslh ckt kot..

khatgrafik said...

Salam, KG pn x join Nuffnang lagi :)
Mungkin masalah cookies kot?
Clear semua cookies nuffnang.com kat Internet Options (menu dlm browser).. pastu try login semula..

Kalau xleh gak, mungkin ada error ngan dbase nuffnang sndiri..

Good luck..

IntaNBerliaN said...

akak xpasti lak knapa jd camni.. akak punya nuff ok je.. or mybe nuff ada prob kot.. sbb vna sandhu pun jd cm adik gak kan..

Ezad Skytech said...

sy pon pernah kena macam ni...lepas tu biarkan je dulu...malas nak layan da...lama2 nanti ok la..sabar je la..

Gua Tertidur said...

jgn jd mcm gua, akaun kne hack..hbs die tkr sume password gua!

Izzuddin Fauzi said...

Belum penah jadik... Save pass dekat browser jer...

Ezad Skytech said...

da boleh sign in ke akaun nuffnang awak tu..?

zareliqa afiqa said...

@ norlida ramli : huuu=.= it's oke dear^^

@ iMBobo : takde lar.Da cuba bnyk kali da.

@ Cik Nurul : ehehe..oke2 :p

@ Nasz : camne yer? ngeee :D

@ Haw : yela. :)

@ cx's : da tak majuk.tp Nuffnang ni nak cari gaduh lagi.hehe ;))

@ Nurul Diana : Lepas tu awk buat cmne ye?

@ MissCT : haha.Takpe.Boleh komen jugak^^

@ Putri Ilyanie : tengah sabar ni. :)

@ khatgrafik : Thanks^^

@ IntanBerlian : owh..takpe2.thanks kak :)

@ Gua Tertidur : hah? kena hack? huhu..takmo lar.Lepas tu awk buat cmne?

@ Izzuddin Fauzi : alor..huhu=.=

@ Ezad Skytech : Belum boleh lagi.Da try tukar password tetap tak boleh login.Apa masalah ntah.wuwuuu~ T.T

sis92 said...

phatian
sis pun pnah kena cmtu
penyelesaiannya klu nk msok nuffnang jgn guna internet explorer..sis tau ni pun tbaca kat blog rakan lain..
jom join bloglist

aimie amalina said...

hayoooo
x dpat nk tlg sebb
x pkai nuffnang sume ni
huhuhu
sori dea

[sutera kasih] said...

so, awk dh dpt login nuffnang x dear?

NA said...

Dah bagitau masalah ni kat pihak Nuffnang ke?
Takut lak akaun Iqa kena godam.

-wina1979-

PCL said...

salam singgah dari blog pilihan Eyryn...singgah lg dah follow sblm ni.

nora rashid said...

nuffnang nk bagi duit lebih tuuu..hehe

zareliqa afiqa said...

@ sis92 : yeke..tapi sy tak guna internet explorer pun.guna google.tp tetap cmnie.huhu

@ aimie amalina : ehee~ it's ok sygs^^

@ sutera kasih : Belum lagi.Da tukar password pun sama.Tetap tak ley masuk.wuuuuu..=.=

@ Kak Wina : Tak ag.Iqa tukar password,tp nak masuk tak ley guna password tu.kena guna password sementara yg dia kasi.da ubah tetap tak ley.huuu

@ PCL : Thanks^^

@ nora rashid : ahaaha~ yeke? nmpk mcm tak nak kasi duit terus jek.=.=