Friday, 21 October 2011

SEGMEN NASZ : LU REVIEW GUA, GUA REVIEW LU. OK?


Jom review meng'review' nak? teheee..mane dapat perkataan neh? Daku tengok macam menarik jek. Last nanti kita kena review blogger yang telah beliau pasang-pasangkan ngan kita. Jadinya sorang jela yang kita kena review kan? ke ramai2. Adehh..lagi mau tanya.Dah nama pun pasang2.Tapi kalau semua, mau juling bijik mata.ahahaa~

Nak join klik header atau SINI.Segmen tutup pukul 11 malam neh.So,cepatttt! weee^^


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

10 komen jejari cumil:

Hanif said...

Okey..malam nanti aku tengok.
Thanks for info

dhiyakira said...

singgah sini haiii ;)

.ain. said...

gudluck awak :)

Cik Nurul said...

rajen nye die...

=)

NasZ said...

thanx sudi join.

boleh check kumpulan dan step seterusnya ye?

KUMPULAN "SEGMEN NASZ : LU REVIEW GUA, GUA REVIEW LU. OK?"

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

jum join ga nih..

http://kpopfa93.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html

Run Away said...

../salam kenal..;d

zareliqa afiqa said...

@ Hanif : Welcome^^

@ dhiyakira : Hye awk! hehe

@ ain : Thanks^^

@ Cik Nurul : Rajin bila ada masa.hehe

@ Abg Nasz : Okeyh. :D

@ NighTinAngle FARA : Insyallah yer :)

@ Run Away : Salam kenal jugak :D

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

godek3 lagi... eh, mcm kenal je belog abg nasz... hm...

Eema Eshya said...

Hi... Emma datang review kat sini =)