Saturday, 22 October 2011

Segmen Afzalsukasuki : Bloglist Supersengal

Daku nak join segmen Afzal ni haa.hihihi *gelak malu2* Walaupun daku ni pemalu plus plus,eheee :D tapi nak jugak menjoinkan diri.uhuuu~ malu~ rasa-rasanya daku cukup syarat tak?

Walaupun tuan segmen kata tak payah isi dalam bubble tu,den nak jugak tunjukkan kehandalan eden nie aaa.kahkahkah *gelak tak sopan*.ermm..cukup sengal ke tidak neh.ahaha! ^^


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

7 komen jejari cumil:

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

haha.. brminat jugak tpi tgok dlu lah kalo ade mase... kih3.... all the bst ya !.. =D

iMBobo said...

haha kenapa muka bro tu mcm paksa rela bergmbr?haha

afzalsukasuki said...

kehkehkeh ekau sengal peringkat belia 4B kampung Ulu Bertam Melaka.hahaha.terhapdate sudaa :D trimas :D

zareliqa afiqa said...

@ Naurah : Thanks dear :)

@ iMBobo : haha~ dia dah penat kot.ehee :D

@ afzal : ngeee~ kg ulu bertam? kekee :D okeyh welcome^^

Ezad Skytech said...

hee..muka macam terpaksa je posing tu...haha~

zareliqa afiqa said...

@ Ezad Skytech : Mmg terpaksa agaknya.hihi

Eera Shera said...

bulu kaki pun boleh kobeh ko..haha