Saturday, 15 October 2011

Memperkenalkan Jiran Baru BJB

Setelah beberapa bulan berjiran dengan EYRYN BERCERITA ! hari ni saya, Iqa (bajet orang tak taw nama) dapat sorang lagi jiran baru.Yeayy! Baru jek pindah sini taw.ehehe..takde lar.Bukan jiran sebelah rumah mahupun sebelah bilik tapi jiran di alam maya.Lebih dekat lagi jiran blog.Kalau dulu aku dapat jiran iaitu Eyryn dari segmen Sergeant Keroro,kali ni aku berjiran suka sama suka yang dipersetujui oleh kedua-dua belah pihak.Tiada paksaan.heeee

Dah2,tak nak buang masa membebel aku memperkenalkan...jiran baru BJB...jeng jeng jeng...


<b>Pencarian Jiwa Diri Saya</b>

Lebih mesra dipanggil Kak Wina.Nie nak habaq mai,Kak Wina ni baik orangnya.Selalu datang jenguk blog aku.Boleh kata tiap-tiap hari kot.See,aku perasan taw sapa yg selalu datang.Setiap post Kak Wina datang komen.Tak kira lar masa tu aku tulis hape pun,dia tetap bagi komen.Sweet kan?Aku pun selalu g merayap kat umah a.k.a blog dia.Saling kunjung mengunjung.Tak kan nak tunggu raya jek.hee hee


Kalau aku tak hapdet pun Kak Wina datang baca entry lama, kata Kak Wina.kan kan? ehehe..Aku memang suka ada jiran-jiran yang baik ni.Puji-puji ni ada makna taw."Kak Wina, coklat Cadbury 'besau' 1." haha~ Gurau saje.Tunggu apa.Moh ler terjah blog Kak Wina.Jom..jom aku bawak naik beskal.
Okeii.Selamat berjiran dan menjadi jiran yang baik!! yeahh!^^ Okbai.
Kata Jari : Salah 1 faedah berjiran kita dapat mempromosikan blog jiran masing-masing.Oleh itu aku letak blog jiran-jiran aku dekat sidebar atau tempat yang senang dilihat oleh orang yang datang kat cnie.Trafik~ trafik~
JADI JIRAN YANG BAIK! weee~^^


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

11 komen jejari cumil:

eyryn said...

wah..dye ade jiran baru laa..
tak moh lupe jiran lame taw.. haha :)

Si BuDaK KaChAk said...

owh...bgus2....

:)

Shuhaida Subri said...

Aii.. sy datang melawat dari jauh ni.
Xnak melawat blog sy ke?

http://shuhaidablog.blogspot.com/

Ezad Skytech said...

hee..best la ada jiran baru kan...
kak wina ni pun selalu jugak datang blog sy..hee~ :D

selamat berjiran..

zareliqa afiqa said...

@ eyryn : hehe..tak lupa lar dear^^

@ Si Budak Kachak : hehe :)

@ Shuhaida Subri : Thanks yer dear.Sy terjah sana pulak :D

@ Ezad Skytech : hehe.tu lar..kak wina ni rajin dtg jenguk blog orang.^^

NA said...

Hehe terima kasih sudi jadi jiran Kak Wina.

Aiseh ingat nak buat pos baru petang ni tapi nak balik kampung. Jadi jenguk jap jiran.

Jaga diri yer.

-wina1979-

NA said...

Ek lupa nak bagitahu terima kasih pos ni sweet sangat :)

-wina1979-

zareliqa afiqa said...

@ Kak Wina : Sama-sama.Time kasih kat akak jugak :) Take care..

p/s:ada sweet mcm coklat tak?hehe

[sutera kasih] said...

sy pun ada jiran jgk hehe
syg jiran kita kan !! :P

NA said...

Memang terharu ler. Sweet sampai teringat-ingat :)

-wina1979-

zareliqa afiqa said...

@ sutera kasih : yeapp.betul..syg jiran2ku.haha :D

@ Kak Wina : hehe..nasib baik tak termimpi2 skali.kikiki^.^