Wednesday, 5 October 2011

Doodle Dalam Geram

Kahkahkah..aip! kemain lagi gelak yer.Jangan gelak.Ni namanya doodle sakit atie.=.= bukan doodle ni yang tengah sakit atie.Tuan dia yang sakit atie.Haishh!!! geramnya lar pulak.


Kan tak pasal-pasal doodle ni yang jadi mangsa.eheehee..aku pun nak gelak sama ni bila tengok.Nasib kau lar dood.Mula-mula aku nak buat ala-ala korean doodle.Lukis punya lukis akhirnya siap lar anggota dia.Save dulu.Konon esoknya nak sambung buat mata ngan mulut sebab aku biasa buat mata dan mulut kemudian.


Unfortunately,keesokan harinya aku bad mood.Kenapa? ishh..apa lagi.Aku ni kan kuat tacing.Ada lar manusianya yang buat aku tersentap.Tak taw lar manusia tu ke yang suka cari pasal atau aku yang sensatif sangat.wuwuwuu~ T.T


Terus aku melepaskan kegeraman kat doodle ni.Buat mata..pastu kening dia sengaja buat gitu.hihihi..tambah pulak ngan mulut tu.Dah macam PENJAHAT jek aku tengok.Kan3? Tak puas atie lagi tu,HAHAHA! aku tambah janggut pulak.


Sampai tang janggut tiba-tiba aku teringat kat Si A yang aku cerita kat entry sebelum SINI.ececehh~ Dia ada janggut jugak.Bila dulu aku tengok janggut dia sangat menawan hati.Tapi skunk,huh! macam janggut kambing taw tak! mmbekk~ mmbekk~ wekkk :p


Siapa gerangannya Si A ni? sila cari sendiri.muahaha! *dush! kena tumbuk* kalau korang selongkar entry lama aku mesti jumpa.Dah jumpa entry tu jangan kutuk lak.huhu,bila aku sorang jek yang menulis dan membaca maka macam-macam lar aku luahkan.eheee :D Tapi aku suggest tak payah lar eh.Kang korang muntah-muntah teruk.eheeee ;D


Dah.dah.Aku nak nak pegi guling-guling.Malas nak layan doodle ni.Okbai.^^


Boys never realize or understand how much one little thing can upset a girl.


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

23 komen jejari cumil:

NA said...

Takpe lepaskan geram secara sihat. Asal dapat tenangkan hati.

Kak Wina ada baca tulisan lama Iqa. Tapi tu dulu masa mula-mula kita saling add sebagai pengikut.

Jangan risau, Kak Wina tak gelak pun.

-wina1979-

hira said...

ehem ehem. tapi doodle tu nampak comel je. haha :D

afzalsukasuki said...

macam janggut den jo..sejemput mcm jemput2 pisang.haha

zareliqa afiqa said...

@ Kak Wina : hehe..tu lar.Nak g belasah dia rasanya tak boleh.haha~lepas kat doodle jela.
Kak Wina ada baca eh? huhu,malunya~ ^^

zareliqa afiqa said...

@ hira : yeke? bukan mcm penjahat? hihi :D

zareliqa afiqa said...

@ afzalsukasuki : erkk~ yeke? jemput2 pisang cicah kopi.hahak^^

Ezad Skytech said...

tapi doodle ni nampak ok je..hee~

cik dyla said...

ehem..pandai wat doodle ek??leh la watkan kite...

zareliqa afiqa said...

@ ezad skytech : yeke? hehe

@ cik dyla : boleh jek^^

PORUMAN said...

hmmm.. relaks je

Mr Lonely said...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

♥ norlida ramli ♥ said...

dalam geram pun still dpt hasilkan doodle yg comeyyyy..hehe

Izzuddin Fauzi said...

Doodlekan lah diriku pulak~~~ Weekk :D

CIK MAY said...

comey..nak!!

zareliqa afiqa said...

@ poruman : iyep :)

@ Mr Lonely : Thanks^^

@ norlida ramli : ehehe~ tak ganas ker doodle ni?

@ Izzuddin Fauzi : ahaha~ boleh jek.kalau jadi lain jgn mara yer^^

@ Cik May : Thanks^^ amik lar~ :)

ILA SYAMILA ♥♥ said...

doodle lawaaa ;)

aanie said...

mcm frust je bunyinya.....

[sutera kasih] said...

geram dgn jejaka ke??

zareliqa afiqa said...

@ ila syamila : hehe.thanks^^

@ aanie : huhu..sikit lar.hahaha

@ sutera kasih : hikhik~ dengan jejaki.ehee :D
lebih kurang lar tu.=.=

aimie amalina said...

hehehehehe
mimi tgk ttp comei
hihihi =]

zareliqa afiqa said...

@ aimie amalina : mimi tgk comei ke? iqa tgk mcm penjahat.haha^^

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Comel gak...bt 1 tok aen hahahaha...

zareliqa afiqa said...

@ Nurul Are Inn : hehe..boleh jek. :)