Tuesday, 27 September 2011

Terima Kasih Detective Conan

Barangsiapa yang ada baca entry INI, ni kisah selanjutnya.Dah taw kenapa kan? okeyh,disebabkan aku rasa bengang giler masa tu,aku telah mengupah Detective Conan untuk menyiasat apa sebenarnya yang berlaku.Mengapa aku diserang dengan tidak semena-mena?


Meh KLIK SINI dan ikuti laporan beliau.muahaha..da lar.Aku nak gelak dengan ayat-ayat aku yang tak boleh blah ni.Okeyh.Aku tipu jek.Takde upah sesapa pun.Terima kasih kat BLOGGER ni sebab tolong siasat apa yang jadi sebenarnya.Ada cam detective conan tak?
Ma fav cartoon yaww!


awak lar pembunuhnya!^^
*abaikan2.

Jadinya kalau nak gaduh gi jauh-jauh.Jangan gaduh kat cnie.Tak memasal aku terbabit sama.grrr =.=
CASE CLOSED!
Kata Jari : Nanti kalau ada kes lagi boleh panggil detective conan ni.eheee
memandai aku jek. :p


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

11 komen jejari cumil:

afzalsukasuki said...

hehe detektif conan pon kadang2 boleh jadi pkcik jual askim.haha

NA said...

Eh dah tau sape ke? Ceh dendiam ingat tido dah tadi. Hehe.

-wina1979-

Ninie said...

Waaa...nak tgk kartun Detective conan!!!! Umah sewa x de TV...huhu.

NA said...

Oo rupanya kotak jerit dia kena pakai. Wah bahaya betul. Eloklah tukar passwords shoutbox tu atau buat shoutbox baru.

-wina1979-

♥Aien Najwa♥ said...

la..detective conan mlaysia dh muncul..muaahahahah..=D..

zareliqa afiqa said...

@ afzalsukasuki : owhh..dia boleh tukar profession eh,hihi

zareliqa afiqa said...

@ kak wina : 2 lar.dorang gaduh berdua kita plak yg kena.huhu

zareliqa afiqa said...

@ ninie : alolo..takpe.kite tgkkan tuk awk.eheee

zareliqa afiqa said...

@ aien najwa : hehe..ingat mesia takde detective conan ke :D

eyryn said...

detective conan ? hehe. . suke3 !
jiran ad conan sndiri yerr :)

zareliqa afiqa said...

@ eyryn : hihi..pinjam jek detective conan ni^^