Wednesday, 28 September 2011

Sebab Apa Ada Lelaki Suka Jadi Perempuan

Kadang-kadang korang ada terfikir tak kenapa ada lelaki suka jadi perempuan.Ops2,sebelum tu ini sekadar untuk suka suki jek.Jangan serius sangat.Selalu nampak kan fenomena *iklan:rasa mcm tulis karangan pulak* lelaki tulen yang tukar personaliti jadi perempuan.Ini mungkin sebab-sebabnya...

  • Kalau keluar makan biasanya lelaki yang bayar.So,bila jadi perempuan kan senang.Tinggal makan jek.eheee
  • Bila keluar tengok wayang selalunya lelaki yang belikan tiket.Tak kira lar sapa yang ajak pun.hahaaa
  • Boleh nangis tanpa was-was.Cuba kalau lelaki yang tetiba nangis..ekeleyh..
  • Takde sesape pelik kalau minat Seth Tan.kan3..ada tak lelaki yang fanatik nak suami macam Seth Tan tu?
  • Ni yang paling popular kot.Nak mekapkan muka takde hal punya.Biru..hijo..pepel..semua boleh.ngeee

Secara seriusnya mungkin naluri dorang lebih pada keperempuanan.Ataupun dorang nie terpengaruh dengan keadaan.Jadi pada aku,tak perlu beza-bezakan atau pandang pelik kot kat mereka2 ni coz dorang pun manusia biasa.Kalau boleh kita tolong kembalikan mereka pada kejadian asal.ececehh~


Tapi kalau sampai nak tukar-tukar*tettt da kira masalah jugak kan? wallahualam


See full size image
Cantik kan si Taylor Swift ni.
*google..takde kena mengena pun gambar ni.^^


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

26 komen jejari cumil:

NA said...

Haha manalah boleh menentang apa yang dah Allah tentukan jantina. Kita nasihat jerla dorang yang suka tukar ni.

-wina1979-

zareliqa afiqa said...

@ kak wina : 2 lar.tp ada jugak yg degil nak ubah2.hehe

Izzuddin Fauzi said...

Kah... Kah... Kah.. Jadilah jantina anda sendiri :D Kah... Kah.. Kah...

zareliqa afiqa said...

@ izzuddin fauzi : yeahh! ^^

Ezad Skytech said...

jadilah diri sendiri..jgn pandai2 nak ubah2...hee~

iMBobo said...

laki yg nak jd ppuan tu sbb dorg perasan dorg ayu kot hehe

IZYAN KAHER said...

kalau sampai nak tukar2 'senjata' , memang mintak kena bakar free2 je lettew :)

Jasman said...

betyl jugak...

tp ramai juga yg pompan bercinta dgn tomboi...kalau dh pompan kalu nak sembunyikan benda tu mesti org perasan punya...hehe

hira said...

hehe. ada juga jumpa orang macam ni. tapi tak boleh nak buat apa, nasihat je la boleh

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Hahahaa..mby btol kot...
jd pmpuan kire jimat jg la hehehe..

gilaweb said...

cool post nih

Chikova_Araishii said...

sbb pmpuan leh nangis kaw bile tgk cite korea, laki xleh..haha

jehanfrhin said...

haha.. ada jgk laki yg nak jadi pompuan sebab nak tempek mekap kat muka... hihi.. den yg pompuan pon tak mekap segala.. =P

eyryn said...

hehe. . lagi 1 sebab diorang nak jadik pempuan . .

sebab dirang tak tahu bersyukur ngan ape yg Allah da jadikan :)

zareliqa afiqa said...

@ ezad skytech : jgn memandai.haha

zareliqa afiqa said...

@ iMBobo : ayu ke kayu..eheee :D

zareliqa afiqa said...

@ izyan kaher : eheee.~ kite bako~

zareliqa afiqa said...

@ Jasman : hehe..yg tu pun sama.jadi 'be yourself' jela kan.orang perasan punya kalau mcm mana pun dia buat. :D

zareliqa afiqa said...

@ hira : tu lar pasal. :)

zareliqa afiqa said...

@ cahaya mata : kan! kan! hahah :))

zareliqa afiqa said...

@ gilaweb : heehehe :D

zareliqa afiqa said...

@ chikova : betul2!^^

zareliqa afiqa said...

@ jehanfrhin : tu lar kan.rimas jugak mekap2 segala ni. :D

zareliqa afiqa said...

@ eyryn : a'ah.bersyukur jela ngan apa yg da diberi tu.janji cukup sifat.^^

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

saya tulen,harap maklum.sekian terima kasih. :D proud to be a guy.

zareliqa afiqa said...

@ Abang Stalker : hihihi :D