Saturday, 24 September 2011

Header Baru!^^

Perasan tak ada perubahan kat cik belog aku ni? hihi, yeah! aku memang cepat bosan.Jadi aku tukar header,background belog,background sidebar.Semua lar.Semua tu aku design sendiri sebab aku tak berkenan kalau sama dengan orang lain.Walaupun tak cantik tapi aku puas atie sebab aku yang buat sendiri.Jadinya takde lar bila aku blogwalking jumpa background yang sama.ngeh.ngeh.ngeh~^^


Nie antara background yang aku buat.Yang kat bawah ni pulak header yang baru.Dah lama mengidam nak letak rerumput tuh.hihihi,finally! :)


Korang toksah heran yer dengan watermark aku yang menggila kat gambar-gambar ni.Abaikan..teheee :D 
-Sekian-
Aku nak tido puas-puas! :p


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

14 komen jejari cumil:

NA said...

Akhirnya siap juga yer kain rentang. Hehe. Tulah blog Iqa memang cantik.

-wina1979-

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Wat sendiri? Wah, awk sgt kreatif la mcm tu.. Cantik.. :)

zareliqa afiqa said...

@ Kak Wina : Akhirnya kak.fuhh~ lega.hehe,mekasih kat akak jugak slalu dtg cnie^^

zareliqa afiqa said...

@ MissCt : Yup,buat sendiri jek.hehe :D

Izzuddin Fauzi said...

Kamu mmg creative :D Hahaha... Watermark tu power :D

zareliqa afiqa said...

@ Izzuddin Fauzi : haha~mekasih :))
watermark tu power eh? eheee :D

[sutera kasih] said...

wahhh..kreatif la awk dear..cantik :)

chegu abbas said...

bahaya ni cepat bosan hihihihi

eyryn said...

wah ! pndainye jiran :))
hehe. . kreatif gituu . .

asamasin said...

mantap!

Aishah Amira said...

wah header baru , buat sendiri ek semua tu sis :) nak berguru boleh ? hihi

zareliqa afiqa said...

@ sutera kasih : Thanks yer :D

zareliqa afiqa said...

@ chegu abbas : hihi~

@ eryn : takde lar kreatif sngt^^

@ asamasin : weee~ toce2^^

@ Aishah Amira : iyup.buat sendiri..nak berguru boleh,tp takut terbagi ajaran sesat plak.hihi

Cik Rose Cute said...

Cantik header baru...