Sunday, 18 September 2011

Comeback Doodle!!

Assalammualaikum dan selamat petang!!

Penat memerah otak nak fikirkan idea untuk tulis entry hari ni.Tetap jugak takde.huh! kenapa lar dengan otak aku ni. Adakah dia nak bercuti lagi? dan bermalas-malasan di hujung minggu ni? Bila da tak taw nak tulis apa, aku buat sesuatu yang boleh melekakan sampai lupa nak makan.hahaha :))

Tadaaaa!! Comeback doodle. Agak lama jugak tak melukis. *blur sekejap*

Doodle ni ajak aku pegi rumah terbuka dia. Dah2. Aku malas! hahaha..jadi dia ajak korang.Pergi lar. Kesian dia. Da siapkan makanan tuk korang lagi tu. Tapi............................
versi 'doodle' jugak lar. huh! tu yang aku malas nak pegi tu.teheeee :D

Kata Jari : Korang layankan jela aku merepek ni.muahahaa~
Nak doodle versi raya boleh amik kat SINI
p/s : Sesape yang masih dalam mood raya lagi lar ^.-


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

20 komen jejari cumil:

Paris Hilton (M) said...

doodle ni gemok...hihi

Aida Azryn said...

ehemmm. pandai lukis doodle. <3.<3 lukis gambo aida pulak?:P

Freaky said...

doodle yang kacak. hehe biasa la tu perah otak tetap x de idea.

saya cello191 said...

mood raya dh lama abez~~~

^^

[sutera kasih] said...

salam kenal :)

wahhh..awk pndai lukis doodle ekk..comel lah :)

sy pun masih mood raya ni..sebulan kan hehe

zareliqa afiqa said...

@ Paris Hilton : gemuk eh? sebab dia banyak makan kuih raya lar tuh.hihi

zareliqa afiqa said...

@ Aida Azryn : baru jek blaja.hihi,takut tak sama jek rupany nanti.teheee :D

zareliqa afiqa said...

@ Freaky : Sampai kering otak tetap jugak takde idea yg dtg~huhu

zareliqa afiqa said...

@ Saya Cello191 : Betul2 :)

zareliqa afiqa said...

@ Sutera Kasih : salam kenal jugak^^
Thanks 4 coming ya^^
eheee..raya jgn tak raya :D

NA said...

Hari tu Kak Wina dah amik dodol merdeka dan dodol baju raya. Hehe.

-wina1979-

Ezad Skytech said...

ada lagi tak rumah terbuka lagi...? nak g ni..heee~

zareliqa afiqa said...

@ Kak Wina : hehe..orait kak^^

zareliqa afiqa said...

@ Ezad Skytech : eheee..ada2.Ramai yg tengah buat rumah terbuka ni.Serang jek, hihi :D

Nur Syazana Mohammed Sani said...

rajin erk buat noodle ,. zana ta reti =='

http://syazanasani.com

Ary said...

singgah kembali adik zareliqa...:)

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

alai hai comelnya lukisan...heheh


upsss tiba-tiba commnet ini, lupa nak kenalkan diri.....salam kenalan dari cayob!...c`ayob follow sini 

Alang-alang saya datang ini, Kalau sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........tak follow pun tak ape...janji awk datang, Inys Allah.

http://cayob.blogspot.com/

zareliqa afiqa said...

@ Nur Syazana : eheeee..hobi.Bley blaja slow2 :D

zareliqa afiqa said...

@ Ary : Thanks^^ singgah slalu yer

zareliqa afiqa said...

@ C' Ayob : Eheee~ sampai terlupa nak kenalkan diri yer.^^

Mekasih dtg~ nanti sy dtg terjah sana pulak taw :D