Wednesday, 28 September 2011

Betul Ke Tak Payah Bayar Cukai Ni?

Ooyeahh! awal bulan hari tu sibuk kecoh-kecoh pasal cite INI kan.Bila orang ramai mogok tak mau topup,*eh,ada ker? memandai jek aku. :D tak setuju gamaknya, si Hotlink ni pun tunda lar tarikh tuk kenakan cukai ni yang bak kata dia tak taw lagi nak kenakan bila.yippee!^^ Ni mesej dia bagi,
Pelanggan yang dihargai,pelaksanaan cukai perkhidmatan sebanyak 6% ke atas pembelian tambah nilai prabayar & pek permulaan telah ditunda.Sila layari Hotlink.
Sonok leteeww! hehe,tapi hari ni dia bagi 1 lagi mesej taw.Asyik bagi mesej kat aku jek.Haishh,malas nak layan.Tapi bila aku da baca,"eh2..betul ke ni?".Nak taw dia kata apa?
Pelanggan yang dihargai,Hotlink tidak mengenakan cukai perkhidmatan ke atas tambah nilai prabayar & pek permulaan.Jika anda dicaj,sila hubungi 1300 820 120.
Weee~ betul ke ni? aku baru taw.Korang da taw ker? ke da lama taw.Dan aku orang yang terakhir taw nih.huhu..kesian aku.=.=


Jadi kalau ada yang kenakan caj lelebih konon cukai tu,korang boleh mengadu kat Incik Hotlink taw.Call nombor tipon dia tu.Tapi jangan lar g ajak dia dinner ke,tengok wayang ke.Nanti dia perabih duit korang aku tak taw.hihihi..ops! sorry yep Incik Hotlink. :p


Kata Jari : Betul ke tidak ni???


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

14 komen jejari cumil:

NA said...

Kak Wina dapat gak mesej tu. Ditangguhkan cukai perkhidmatan kpd pengguna.

-wina1979-

My SweetPea said...

yerp...memang betol pun

mirakim said...

da lme la ce ni cik zareliqa..
ahaha

zareliqa afiqa said...

@ kak wina : ditangguhkan ke dimansuhkan?

zareliqa afiqa said...

@ my sweetpea : ehee :D

zareliqa afiqa said...

@ mirakim : yeke? baru taw dimansuhkan.haha

Myera Nyera said...

ditunda tapi bakal diteruskan cadangan untuk membayar cukai kan kankan lalalalalala~

zareliqa afiqa said...

@ Myera Nyera : tp ni dia kata tak kenakan caj da.ntah lar,huhu

♥Putri ilyanie♥ said...

Putri pun dh dpt mesej tu

jehanfrhin said...

betul agaknya sebab siap pesan kalo kena caj jugak soh kol dorang.. =)

Izzuddin Fauzi said...

Kes nie dah lama off... Cukai tu x kn on pnyeerrr~~~

Ezad Skytech said...

hee..dua2 mesej ni den dapat...:D

lepas ni kalau ada kedai top up yg pandai2 nak naikkan harga..report la..heee~

apeXogamY said...

tunda je ke? hehe.. cancel jelah terus.. kan kan.. hehe :P

Haw said...

utk sementara je.. lps ni bayar tetap kena bayar