Tuesday, 6 September 2011

Aku kembali!!

/hihi I'm back!! actually aku malas nak tulis entry.huhu..ni pun aku sedang memaksa diri dan jari untuk menaip.Kalau nak diikutkan kemalasan aku, memang bersawang lar jawabnya belog ku ini. :))

Bohsan! tak taw nak ceghite apa.Cerita raya? huh,da basi.Korang da buat cite lain aku baru nak cite raya erk? kiukiu, malas lar. Ok,cikit pasal raya.Serius. Semangat raya aku ke laut china selatan tahun ni.Tak taw lar apa masalahnya. Dan antara sebab mood raya aku hilang,makcik tukang jahit salah buat baju raya aku! berkecai mood nak raya kau.Nangis guling-guling aku 1 arie 1 malam.

camni lar lebih kurang

Selainnya..aku malas dan penat.Nak g uma sedara mara pun mcm tak bersemangat.Tapi yg bestnya masa dpt duit raya lar kan./wahaha yeahh! aku masih dapat duit raya lagi beb! Maybe pakcik makcik aku tu konpius kot.Ingat aku budak skola agaknya.hikhik.Malu aku taw nak amik duit raya tu.huhu=.= 

Da lar..td cakap nak cite ckit jek.Ni mcm banyak pulak.huhu,jari ni mmg taw,biasa dia.Okeyh,aku nak g blogpecut.Nak ikut? kita kena pecut lar.Sebab aku da lambat.Seminggu aku tinggalkan dunia belog ni.Banyak blog yg aku kena pantau.ciss,ayat membajet disitu.Sila abaikan.hahahaa :D Babai!

Kata Jari : Kengkawan skola nak dtg malam ni.
Kenapa mesti malam kawanku? huhu


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

12 komen jejari cumil:

noornazuha said...

macam x ada mood nak raya jeh entry tuh..hehehe..btw..akak nak ucapkan salam syawal..x terlambat lagi kan....and salam kenal jugak

zareliqa afiqa said...

hehe..mmg takde mood nak raya pun kak.huhu,
slmt hari raya jugak^^
thanks yer dtg :)

iMBobo said...

aduh kesianny, abistu pakai baju lama lah ye pagi raya tu? jom pecut sama2 hehe..

zareliqa afiqa said...

huhu..kesian kan.a'ah..raya kedua tu pakai lar baju lama.sedey~ T.T
Jom2 :D

NA said...

Samalah Kak Wina memaksa diri menulis pada blog. Hehe setelah seminggu tak hadap blog.

Tahun ni memang raya tak seronok. Ek Kak Wina belum cerita hal raya, baru lepas ni nak tulis.

-wina1979-

zareliqa afiqa said...

tu lar kan.tak taw nak tulis apa..
mmg bosan sngt raya thn ni,huhu -.-

iPai said...

yeay dah kembali .. hhehee

pss, sama laa kita, sangat malas tahap guling2 skrang ni ... uhuhuh

CIK MAY said...

aii...=) BE tu buffered earning..means...kempen yang bergerak dlm tempoh2 nuffnang bagi..bile kempen dah hbs,BE tu akn turun jadi ME...so,dah ctr bonus earning dah hbs la..

- abdul hadi abdul muti - said...

dapat duit raya memang best!! huhu

zareliqa afiqa said...

@ iPai : yeayy! hehee
2 lar..guling2 dan golek2, :))

zareliqa afiqa said...

CIK MAY : ooo..baru lar faham.hihi,thanks :)

zareliqa afiqa said...

@ abdul hadi : sangat best! hikhik :D