Sunday, 7 August 2011

Uhuu!! bosan! dodol oh dodol...

Hyep2!!
Bosan pulak ptg2 yang mendung ni.Kalau da petang pun mendung,makanya mood aku pun ke sungai ler jawabnya.Nak buat dodol asyik keras jep.haishh,,keras-keras pun da siap dua kau.hahaha/wahaha gelak jahat


Nak kasi korang tengok..tp malu! auuww~/blush.Tunjuk kat adik,dia boleh kata,"ape bende ni??" ngeee..ahh,tak kira.Nak jugak suruh korang tengok.Jap eh..sila jangan gelak taw.ehee :D tadaaa!!
!
!
!
!
!
!
!
Dodol aku yang pertama^^
keras dan kaku

Nak gelak leteww..kan2? huhu..tacing karang.Aku tak mesra photoshop,jadi aku buat guna photoscape.hoho..ni pun juling2 bijik mata aku membuatnya.Selalunya kalau aku lukis 'orang' mesti jadi 'orang' lidi.Nak tengok lagi tak dodol aku yg ke-2? jeng..jeng..jeng......


Memperkenalkan! dodol aku yg ke-2!^^


Hah,yang ni konon2 nak buat 'dia' duduk.Tapi 'dia' pun terkejut sampai tak nak duduk.teheeheee :p
Aku nak bagi korang dodol2 ni,tp ada ke yg nak?huhu-.- perasan jek aku.Tapi kalau nak,amik lar eh.Jangan memalu...kalau tak nak biar jek 'dorang' tu berhabuk kat cnie.-.-(ayat redha)


Ni jela yang aku mampu buat setakat ni.Tak reti guna photoshop! uhuuu...hangin jugak aku bila buat ni tadi.Nak jek aku buat guna AutoCAD ke,NX 4 ke,tentu arah jadi 3D terus.haha..eh! ok jugak tu kan.pikir jap..erm,nanti aku cuba.


Jangan lupa bawak doodle aku tu balik skali taw. :)
Nanti aku cuba buat yang lebih cantik,aku bagi lagi.
tapi kena puji yang ni dulu.^^
Gurau~


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

17 komen jejari cumil:

Ezad Skytech said...

hee..OK la ni..nampak jugak macam orang..kalau sy yang buat..erk..entah jadi apa la nanti.. :)

Salbiah Zakeri said...

eheee..comel la 2...sal lg la...photoshop x reti, photoscape pon xreti...guna paint je..haha :)

jemput tengok ye..tp dh lama dh wt...dulu rjin wt skang ni dh mls ckit..hikhik..

http://sayapencintahijau.blogspot.com/2011/05/marah-kerana-sayang.html

zareliqa afiqa said...

@ Ezad Skytech : yeay! nasib baik awk nmpak mcm orang.huhu,1st time berdodol ni~ :))

zareliqa afiqa said...

@ Salbiah Zakeri : Yeke comel ni???huhu,guna paint pun ok jugak tu.
Okeyh2,nanti Iqa dtg tgk yer :)

iMBobo said...

cantikk :) buatkn utk bobo satu boleh?hehehe

eVa said...

ala comelnyer.. sy tak pasti kalau nak buat.. mcm telur pulak nanti haha

Unna said...

hehe comel what. okey la tu. pandai buat doodle. bukan semua orang pndai :)teruskan okey.

AnaAnis.MUsliMah said...

Waaa..ada bakat niee..jom tukar2x doddle nak? ^^

zareliqa afiqa said...

@ iMBobo : Boleh jep.Tp doodle gurlz lar.Doodle boyz belum reti lagi.hihihi :))

zareliqa afiqa said...

@ eVa : ehee :D Thanks..sy mula2 buat dulu pun ntah ape2 jek rupa.Mcm hantu pun ada.hakhak,try lar ;)

zareliqa afiqa said...

@ Unna : Yeahh..teruskan berdoodle! hihi,thanks :)

zareliqa afiqa said...

@ AnaAnis : Jom2..huhu,excited^^

fieha said...

comel je awk punye doodle..macam mne nak warnakan dia guna photoscape tu ye..x reti..hehe

hira said...

hahaha. comelnya~ nak satu! :D

zareliqa afiqa said...

@ fieha : hehe,thanks.Erm..sy lukis jek guna photoscape,warnakan guna paint :p kalau nak warnakan guna photoshop pun boleh jugak.Tapi sy tak reti sngt lar.eheehe :D

zareliqa afiqa said...

@ hira : Mekasih Hira^^ InsyaAllah,nanti sy buatkan untuk Hira ea ;)

Aisyah Nabilah Alias said...

hi sygs...nice doodle :)