Monday, 8 August 2011

Saya bermusuh dengan eyRyN beRceR!ta !

/hihi Finally! jumpa pun musuh aku. ehehe..apa tunggu lagi.Jom gaduh! ececehh..nak gaduh jek keje.Takmo gaduh2~

Gurauan semata-mata tu.Takde maknanya nak musuh-musuh ni.kan jiran? :) tajuk jer biar gempak.Tak begitu sergeant?? hihihi, ritu kan aku join segmen Jom cari musuh by sergeant keroro ni.Sekarang da dapat lar musuhnya a.k.a JIRAN okeyh!
Jangan buang masa,memperkenalkan...jiran mizz Iqa~jeng..jeng..jeng..

eyRyN beRceR!ta !

Tajuk pun dekat nak sama.So,moh ler kite same2 bercerita ye Eyryn.ngeh3..:)) erm..umo Eyryn ni 17 tahun.huhu..soo sweet lar diq.Duduk mana aku tak taw lar.ehee/blush.Belum sempat interview lagi.Tapi tgk header mcm kat melaka.Eh,yeke? alahai..aku ni.Men hentam jek.Tunggu apa lagi,jom kita g melawat jiran baru Cik Iqa ni.Klik header adik manis kat atas tu ye.
Daa!
Nota Jari : Ada yang nak berjiran lagi??


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

12 komen jejari cumil:

Ezad Skytech said...

hee..da dapat jiran baru jugak ye..(^^,)

Ezad Skytech said...

selamat berjiran..=D
jaga jiran baik2..hee~

Atiqah Sa'ahiry said...

selamat berjiran...jiran kepada jiran datang sini..

zareliqa afiqa said...

@ Ezad Skytech : hehe..yup.Da dpt jiran baru tu~ yeah,i will.^^
Thanks :)

zareliqa afiqa said...

@ Atiqah Sa'ahiry : Jemput masuk jiran kpd jiran~ :)
Selamat berjiran jugak!^^

iMBobo said...

wah berjiran dgn eyryn..selamat berjiran ye :)

FarhanahAdzlan said...

boleh je nk jadi jiran saya..haha..=)

K O R I E said...

jom jadi musuh sya plak ;D

lAGU PUJAAN HATI NI BEST!!

zareliqa afiqa said...

@ iMBobo : hihi,time kasih.. :D

zareliqa afiqa said...

@ Farhanah : Nak ke? huhu..

zareliqa afiqa said...

@ KORIE : Best kan..hihi,jom2.Kita bermusuh^^

Clara said...

slmat bermusuh!

=)

and slmat berbuka.. =)