Friday, 12 August 2011

Mari-mari..!! doodle percuma!

/hihi Agak lama tak buat entry baru.hoho..kesian kau belog.Semua gara-gara aku menyibukkan diri menerjah belog orang lain.muahaha~ tapi ada jugak yang baik hati sudi singgah ke belog berhabuk ni.Siap bagi komen pulak tu.hihi,toce2!^^

Dan sebagai tanda penghargaan aku kat kawan-kawan followers semua,
Memandangkan demam dodol melanda diri aku sejak dua menjak ni,aku nak menghadiahkan sekor dodol (mana lar aku dpt ayat ni) kat korang sume.Haaa~ suka tak?? Jerit suka!! eheee :D Doodle ni aku buat khas untuk Jiran dan Followers aku taw.Dah lama aku berhajat nak bagi korang..so,sudi2kan lar amik doodle ni yer.

Pada followers aku yg lelaki,eheee /blush sowi sebab aku tak sempat,actually tak reti sngt nak buat doodle boy.TETAPI aku akan cuba eh.Next time aku kasi doodle boy pulak.Dah2,panjang betul cite aku ni kan..mcm gempak sngt pulak doodle yg aku buat ni.Nak tgk percubaan ke-3 aku berdoodle?

Tadaa!!!
Aku rasa yg ni much better kan dari yg INI.Kan3?? Cantik tak? tehee :p Sape yg bagi komen kat SINI,yg nak jugak tu boleh amik yg ni yer.Aku sempat buat 1 ni jer,nak buat lain2 tuk tiap sorang mau juling bijik mata aku./wahaha.So,semua boleh amik taw.Letak lar kat mana2 dlm blog korang. :)
KesianSekian..
p/s : Aku baru jep pasang Nuffnang dalam blog ni^^

Tekan2 lar eh :)


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

33 komen jejari cumil:

FiQa said...

comel3...

tp segan nak amek,,haha..

btw, link yg awak follow aritu, sy dah ubah..

ni link baru sy ye..

http://hati-tidaklagiberbisik.blogspot.com/...

SITI NOORNADIYANA said...

cantik doddle. jeles! :P

zareliqa afiqa said...

@ Fiqa : Amik2..jgn memalu,huhu^^

yana said...

nanakkkkk :)

zareliqa afiqa said...

@ Siti Noornadiyana : mekasih^^

zareliqa afiqa said...

@ Yana : Sila2~ :)

CikMiMiey said...

comel lah pinky doodle nih ...

maluu2 nih nak hambekk tapi mahuuu .kikiki

tqvm tuan rumah ^^

Ain Syazana said...

waa nice doodle laa hee

zareliqa afiqa said...

@ Cik Mimiey : hehe..yr welcome^^

zareliqa afiqa said...

@ Ain Syazana : Thanks dear :)

asamasin said...

nice.. :D

yayath said...

wah...comelll:)nanti yath amek ye:)heeee~~

saya cello191 said...

teruskan b'doodle..

asamasin said...

nih kena komen byk2 ker?huhu...hurm..nati kalu ade doodle laki yag nice nati aku amek.. :D

zareliqa afiqa said...

@ yayath : Okeyh :)

@ saya cello191 : yeahh~ teruskan!^^

zareliqa afiqa said...

@ asamasin : tak pyh komen bnyk2 pun boleh amik.ehee~ okeyh ^^

AnaAnis.MUsliMah said...

amek free saja..kew kna trade dengan sya, coz sya ajak trade ritue? ^^

syerz eyryn said...

eh2, ntokk jiran jugakk ea ? hehe. .
thnx u ! haha. . ryn amek letak kt blog yurp ! :))
blog ryn sudaa ubah wajah :p

NA said...

Rajinnya buat dodol eh? Haha. Nampak dah ok skit.

Tahniah dah pasang ikaln Nuffnang :)

Syahirah Suhaili said...

alala..comel nyer doodle dia buat :D

sergeant keroro said...

hehe, comel jek. lau doodle alien dah amik :P

iMBobo said...

nak amik tapiiii..hehe doodle ppuan lah pula hehe.. comel je doodle ni.. :D

Wanie said...

hehe..ingat wnaie sorang je asyik ngan doodle skang ni..nanti wanie amik eh..:) thanks ^_^

zareliqa afiqa said...

@ AnaAnis : Yang nie boleh amik free je.. :)
Yang trade tu,nanti saya buat lagi 1 tuk trade ngn awk keyh^^

zareliqa afiqa said...

@ Ryn : Yup,untuk jiran jugak^^
Okeyh..yr welcome :)
Santekk blog dye!

zareliqa afiqa said...

@ NA : Hihi..hobi terbaru ni~ da ok ckit ea?hehe,mekasih :)

zareliqa afiqa said...

@ Syahirah : ehee..thanks^^ amik lar~

@ sergeant : mekasih yer..hihi,doodle alien belum try buat lagi lar sergeant..^^

@ iMBobo : takpe2~ nanti saya buat doodle boy pulak k :)

@ Wanie : Welcome..sama lar eh.Skunk ni asyik ngn doodle jep pulak.hehe :D

cik wanie Lovela (CWL) said...

cute2 lol

zareliqa afiqa said...

@ CWL : tank u :)

izatty fatihah said...

comel la , sweet je . zaty curik eh . hehe :)

zareliqa afiqa said...

@ izatty fatihah : ehee~thanks dear :)
Sila lar curik^^

NA said...

Zareliqa suka masuk segmen kan? Kak Wina tag kamu untuk kad+duit raya


http://me-soul-searching.blogspot.com/2011/08/kad-raya-duit-raya-fairus-ibrahim.html

Ada lagi dodol ke yang dah siap? Hehe

-wina1979-

zareliqa afiqa said...

Owh~ thanks kak Wina :)
Ada2..tinggal nak post jep,haha