Monday, 1 August 2011

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

Selamat berpuasa!! camne arie pertama ni? harap2 ok lar erk.Takde yg nak berbuka sebab gastrik kan?ngeh3~ aku sangat bersemangat bangun sahur pagi tadi. Excited bebeno nak puasa.tehee :D Aku sukakan suasana ramadhan, terutamanya bila petang dan malam.


Bukan lar sebab tak sabar nak berbuka..ish3..tp sebab suasana malam dia lain sangat berbanding dengan bulan2 yg lain.Aman damai je aku rasa,tenang jiwa nie bila amik angin kat luar umah lepas balik solat tarawih.Syok sangat..hilang semua masalah.Kalau tak caye,cuba korang duduk kat luar umah malam2..pastu tarik nafas dalam2..lepas pelan2.Korang kena feel betul2 taw,baru dapat rasa.hihi :)


Bulan yg mulia nie jugak kita kena banyakkan bersabar.Peringatan untuk aku jugak ni.Jgn lar bila perut rasa lapar, asyik nak marah jek kejenya. Sume orang taw kau pose, tp jgn marah2 erk.Aku nie pun kadang2 panas baran jugak.So,aku tak kacau orang,jgn lar kacau aku.Aku pun tak suka marah2./wahaha


Nak ucap selamat berpuasa..tp terpanjang pulak aku punya mukadimah.teheee :p


Selamat Berpuasa & banyakkan amalan.

Kata Jari : Tak dapat nak reply ucapan dari kengkawan..sebab da lama tak topup.So i wish kat cnie je k.


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

6 komen jejari cumil:

NA said...

Betul tu suasana bulan Ramadan ni lain. Agaknya sebab setan dah kena gari kut :)

-wina1979-

zareliqa afiqa said...

hihi~yela kan..sbb tu rasa aman jek^^

Abe Goreng said...

Slmt b,pose. :D

Update terbaru : Kentut Dalam Air Batal Puasa?

zareliqa afiqa said...

selamat berpuasa jugak :)

younotme said...

camat berpuasa sicumel dan belog cumelnya..hehe.do visit mynewblog ek..;P

zareliqa afiqa said...

hihi..camat berpose jugak ya~
yeah,i will ^^