Monday, 20 June 2011

Selamat Tinggal Sayang

Mood : Sedih dan Kecewa /no
Tak taw mcm mana nak gmbarkn perasaan nih.Kalau luahkn kat cnie pun tak kan sama rasenye..tak guna ckp bnyk,just want to say 'gud bye'!
Kalian berdua antara insan yg sngt penting dalam hidup iqa.Mengenali kalian merupakn sesuatu yg sngt bermakna.Wlaupun cuma seketika.Terima kasih atas segala2nya.Iqa undur diri bukan sebab iqa tak sygkn kalian berdua,sumpah! syg sngt! tp bila rasa diri nih tak bermakna lagi dalam hidup kalian, lebih baik iqa undur diri. Lagipun kalian masing2 tengah bahagia dengan insan tersayang. Iqa tak kan kacau hak org. Walau ape pun 'awk' dan 'awk' tak kan paham ape yg iqa rase. Iqa tak kan pernah lupakn kalian berdua. Biar lar kalian yg lupakan iqa. Maaf sebab pernah ada perasaan pd kalian. Izinkan perasaan nih terus ada dalam diri iqa.....T.T

untuk  2 orang insan yg pernah iqa syg
A & F
~Selamat Tinggal Sayang~


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

6 komen jejari cumil:

Bui Idzra Ryn said...

kenapa pulak ni Iqa..sedih hati kak bui baca..

zareliqa afiqa said...

akak~~ntah lar kak.owg da tak perlukan kite ag.slalu jek fail 'bab' nih,huhu :(

Bui Idzra Ryn said...

ye ker..alahai..cari yg lain jerlah..adikkan cantik..(senangnya kak bui cakap..hehe)

zareliqa afiqa said...

hihihi..cari yg lain? semua sama jek prngainy kak~huhu

Abang Stalker said...

xpe..jgn sdh..masih ada lg yg selayaknya di hati kamu. ;)

zareliqa afiqa said...

InsyAllah~ mudah mudahan.. :)