Monday, 13 June 2011

Marahnya aku!!

Nie yg nak marah nie!! haishhh....memang aku marah! aku tak kacau kau pun kan? apasal plak yang kau nak kondem2 aku? kau tu dah bagus sngt ke? aku tgk kau tu lagi teruk taw tak? kalau iye pun kau nak puji kawan kau tu depan aku, tak payah lar nak bandingkan dia ngan aku. Kalau ye pun kawan kau tuh ag terer dari aku, so what? ade aku kisah ke? at least aku taw gak, bley gak, daripada kau tuh!! 1 pun kau tak taw kn. Yang kau taw makan jek! kawan kau tuh pun tak kecoh. Kau jek yg lebih2 nape?


Lagi,,,,Menyesal aku ada kawan mcm kau! Kau lar 'kwn yg makan kwn'..ape pun tak bley~ aku baik ngn kau, kau balas "tettt" kat aku eh? baik punya kwn kau nih!!!


Dan lagi,,,,Aku mang tak suka orang yg mulut longkang cam kau nih. Kau bajet kau sorang jek yg bgus,kau sorang jek yg taw, sampai orang lain sume kau kondem. Da lme aku perhati perangai kau nie! tak ubah2 ag erk! makin teruk ade lar. Aku sbo jek sebab kau kwn aku, aku backup kau lagi ble sume owg kutuk kau sbb aku tak nak mengaibkan kau. Walaupun sume tuh mmg betul pun. Sume rahsia kau aku diamkn jek, aku wat2 tak taw sbb aku xnk kau malu. Tp ble ngn aku2 skali kau kacau, ini sudah lebih beb!!!


Aku lum abis ag nih,,,,,Kau nak gaduh ke? wa anytime meyhhh~ sabar2 aku pun ade hadnya. Nampaknya ngn kau nih aku tak bley nak wat baik sngt. Lebih2 nmpak!! bila aku tegur kau wat muka. Jaga lar ckit perangai kau tuh. Wat malu kaum jek! Malu aku taw. Aku taw lar aku nie bkn baik sngt pun nak nasihat kau. Tp kau kwn aku..lepas nih lantak kau lar. Malas aku nak ade kwn mcm kau! aishhhhh! mcm2 lar pangai manusia nie.


Fuhhhh........puas atie aku dpt mrh2 kat cnie! kesian belog aku nih~ kn belog?? eheee...:) elok2 cik Iqa nie nak wat n3 yg comey2, yg baik2, terus hilang mood.huhuhu, da lar mang "RAJIN" sngt nak mengupdate.kuikuikui,



berhati2 lar ngn manusia mcm nih!!


TIADA KAITAN NGN ORG YG TIDAK BERKAITAN.(eh,betul ke ayat aku ni)
ehem2 : sebarang kekasaran bahasa amat lar dikesali.heee :D
berkenaan : sorang "KAWAN" (yg lain ok jek)yeeahhh!!!
PEACE!!! jgn gado2~~
sabo jela~


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

2 komen jejari cumil:

Abang Stalker said...

spe mkn cili dia yg terasa pedas..:)

zareliqa afiqa said...

Tol..sape mkn gula dpt kencing maneh,haha..tetibe~ ;)