Friday, 24 June 2011

Hari Paling Rajin

Jumaat yg berbahagia nih tiba2 aku jadi sngt2 rajin!/shock slalu rajin gak tp rini lebih2 plak(konon) tiba2 jadi bersemangat nak buat keje dalam rumah.eheee....:D mimpi ape ntah smlm 
Bangun2 tido jek(lepas mandi dan makan) aku terus :-
basuh baju
sidai baju
sapu habuk2 yg ade kat celah2 almari,meja (ah,,sume tmpat lar sng cite)
menyapu dalam & luar rumah
mop lantai
masak (mcm2 ada taw)
lipat baju

Yang kat atas nih mmg tiap2 arie aku buat,EXTRA arie nie (yg jarang aku buat sbb...ehehehe):-
lap tingkap
bersihkan kipas
lap peti sejuk a.k.a refrigerator :p
sampai cawan2 ngan pinggan yg ade kat rak pun aku lap gak;)

Selalunya owg lain yg wat EXTRA tu, tp disebabkan aku sorang2 jek kat uma rini tibe2 jadi rajin lak nak buat semua.Kira ok lar tuh kn penyakit M da beransur pegi./wahaha Mesti dpt pujian dari ma mum pasnih./blush hoyeahhh!!! senang nak tido mlm nanti bila da penat.Kn3??


Cherita da abis...Sila tinggalkan komen pulak ye! TQ

2 komen jejari cumil:

Abang Stalker said...

wah rajin gle.. :)

bole la jd calon isteri abg. ;)ckup umur x?

hahahah ;))

zareliqa afiqa said...

hahaha~ semestinya lar cukup :))